Gå til innhold

Snudde seg på magen i natt, men klarer ikke å snu seg tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette farlig da da? 7.5 mnd gammel...

Huff prøvde å snu flere ganger, men hu bare snudde seg igjen med en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi gjør akkurat det samme, og hun er snart 5 mnd. HS sa at så lenge de snur seg selv så er det greit. Man kan jo ikke sitte oppe hele natten å snu ungen heller.

Skrevet

Nei, jeg vet! Er ikke redd for dette, men det er litt skummelt siden hun legger seg med nesa ned...er jo redd for at hun ikke vil vri hode selv fordi hun er så trøtt. Nå måtte jeg gå å vri på det, for hun sover en dupp nå, og jeg fant henne nettopp med nesa ned i madrassen..hva skal man gjøre da liksom?

Nei, nå må jeg gå å se på henne igjen!

Skrevet

DA er jo saken en helt annen... Da må du kanskje få en sånn sovepose til henne. Sånn som mann fester i senga. Jeg liker ikke at mine unger skal ligge fastspent til senga, men jeg hadde nok gjort det hvis de lå på magen og med hodet ned.. Snakk med HS hvis du er usikker.

Skrevet

Huff ja..

Har sovepose til henne da, men den kan ikke festes i sengen. Kanskje jeg skal be sambo fikse ett eller anna før natten. Må da gå ann og ordne noe så den kan bli bunnet fast. Jeg liker virkelig ikke dette, så jeg binder henne mye heller fast..

Skrevet

Lilletrilletralle er helt spinnvill om kvelden. Vi legger et håndkle over dynen som vi fester under madrassen på begge sider. Da ligger hun støtt og sover myye bedre...

Skrevet

Jeg brukte kun sovepose. Bevegelsene ble hemmet slik at vesla ikke klarte å snu seg. Du kan jo prøve soveposen uten å binde henne fast til å begynne med.

Skrevet

min gutt har oxo begynt å snu seg på magen når han sover. han kan heller ikke snu tilbake på rygg. men jeg kan ikke være mere våken enn d jeg er rett å slett på natt jeg. er jo mange netter jeg har kunn 2 t søvn. han oxo ligger med nesa ned i madrassen enkelte ganger,men han puster fint fordi assa. gutten min ligger enten på siden eller på magen. kunn på rygg i vogna. virker som han får helt panikk når han ligger på rygg i senga. men han er såpass sterk i nakken nå så jeg hører når han vill snu seg. han ligger rett ved sengen min da.

men må ærlig innrømme at jeg har helt panikk for dette selv jeg,liker d ikke i d hele tatt,

Skrevet

Sånn er det hos oss også!

Nyttet ikke med pose heller.

Han ble sint og våknet hver gang han prøvde å snu seg.

Så da ble det ihvertfal lite søvn..

Han legger seg mye tidligere enn oss , så da går jeg inn å sjekker

han engang i blandt.

Snur han hvis han ligger på magen.

Men får ikke gjort dette hele natta , så han blir nok liggende på magen i

perioder.

Men hva skal man gjøre?

Skrevet

Hff ja, hva skal man gjøre? Hu snus seg med soveposen på hun da.. Ligger på eget rom og, så jeg hører ikke om hun strever med å snu seg. Babycallen slår sikkert inn om hun blir sint og lager lyder da. Huff, kan de ikke bare bli voksne og klare seg selv! Hehe, neida...;p

Skrevet

uff ja.Er en del å bekymre seg om til tider.

Men det er vel også en del av pakka når vi får barn.

Blir godt når de klarer å snu seg tilbake selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...