Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At Yppertens tråder blir slettet fordi han bruker ordet fitte og div. er helt forkastelig. Halve norges befolkning bruker disse ordene i sin dagligtale. Er vi virkelig så hårsåre her inne at vi ikke tåler det samme her som vi må tåle i RL?

Og jeg må si at det er ganske mange andre her inne som skriver vulgære ord i sine tråder, men de blir jo stående. Hvor er logikken?

Gi faen i å mobbe ypperten Hannah!

Han gjør mye godt skjønner du. Blant annet på Vaksinedabatten. Men ettersom jeg har fått med meg har dere tilogmed slettet tråder der inne, og han bruker jo ikke fittespråket sitt der.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137098486-jeg-st%C3%B8tter-dryppert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke verdens peneste språk og banner en del til daglig, men ordet fitte er et ord jeg klarer meg fint uten. Ser heller ikke på det som noe problem å styre meg og holde meg på et normalt nivå her inne.

Selv om et ord er en del av ens daglige språk er det en forskjell på det og å kalle brukerene her inne det i annet hvert innlegg. Ypperten er rett og slett barnslig som ikke klarer å uttrykke seg uten å skape debatt om språkbruken. Men de som er enda mer barnslige er de som kommer med "La Ypperten være, han er bare snill og som alle andre" - innlegg.

Intensity har jente i magen

Ja for vi ser ikke denne propagandaen på andre forum her hele tiden.................daaaaaahhhh, dobbeltmoral.....så det holder!!!

Det handler faktisk om å ha et perspektiv og empati det å støtte andre i tøffe *moderatslettingakter*-tider.

Men det er vel et ukjent fenomen for deg å tro at noen kan støtte Yppert fordi han sier fitte? Eller fordi hans nick er kjent her inne, eller fordi han er på krangle..................mens dere skravlere klorer ut øynene på hverandre i bilstoldebatter er kranglere faktisk mer empatiske med hverandre=) Men igjen så går det litt på dette med å ta litt ironi da..........uheldigvis er ikke alle lastet med den goden heller=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...