Labambie Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Kjenner jeg er litt forvirra.. Vi har brukt Pampers siden vesla kom til verden,men måtte kjøpe Libero sist vi gikk tom.. Føler at Libero ikke suger opp like godt,kan det stemme? Etter en omgang med bæsj i Libero bleien,hadde hun bæsj langt opp etter ryggen (vi tar den med en gang hun har trykket seg ferdig) og hadde grisa til klær osv osv. Rett i badet. Men det virker som den suger godt til seg urin da,litt bedre enn Pampers der kanskje.. "Alle" mener jo Libero er best.. Men hvem bruker dere da? Jeg er fortsatt fersk,så jeg suger til meg alt av gode råd og meninger om det meste! Bleier er jo ganske vesentlig for de små.
*stinepine* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 jeg bruker pampers! veit ikke hvem som suger best og ikke, men føler at pampers sine er mykere, tynnere og bedre å ha på seg..
breikjeft Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Hatt desidert flest uhell med Pampers, så foretrekker Libero ennå.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg sverger til Libero. Fordi "borrelåsen" er mindre og den suger godt til med urin og litt bæsj... Synes Pampers sine "borrelåser" er så store at de på en måte gnager seg inn i låret på jenten... Har alltid brukt libero, har prøvde de andre men synes ikke noe om de...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 synes de fra Lidl holder best,men de er litt brede mellom bena. så disse bruker vi bare om natta. da pampers eller libero ikke holder tett om natta. om dagen bruker vi pampers. de sitter fint,men MÅ bytte ofte ellers kjennes det ut som bleien blir våt på utsiden.
tupppelina Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Vi foretrekker pampers, men i nyfødt kg klassen var libero best! Nå bruker vi activfit de er høye og tynne/myke og holder bedre på en guttestråle om natta
maria isabell Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 first price bleiene er faktisk de beste,har prøvd nesten alle typer bleier..er veldig fornøyd med de..hadde ikke brukt de viss de ikke hadde vert blandt de beste...men vi bruker litt over 100 kr pr mnd i bleier...det er jo positivt også...ellers er libero like god som first price..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 her er det kun libero som duger. har prøvd det meste men går bestandig tilbake til libero
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Her brukte vi pampers newborn til å begynne med. Så Libero når det begynte å bli større "porsjoner" med avføring og så tilbake til Pampers (value pack på rema) nå avføringen er hardere =) De funker kjempebra, og de vi bruker er 70 kr for 88 bleier
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Vi sverger til Coop-bleiene! De er fantastisk gode, ingen lekkasje, og i tillegg er de det klart beste alternativet for småens hud. De er svanemerket og inneholder ingen skadelige stoffer. Vi brukte Pampers tidligere, men jeg synes de har en stram lukt. Og Libero lager av en eller annen grunn røde merker rundt lårene hans. Coop-bleiene koster i tillegg 29 kroner for en pakke hvis du har medlemskort. Er overrasket over at det ikke er flere som bruker dem?
berthen Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Vi bruker pampers:-) De er mykere og tynnere, pluss at de sitter bedre på plass:-) Har prøvd flere typer, libero går an, men synes de er mer stiv og "klumpete" enn pampers sine...
2 tette - med flette Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Her går det i libero.. Kjøpte pampers en gang, er enig i at de virker mer behagelig å ha på seg, og libero er jo mye stivere, men med pampers gikk alt bare rett gjennom omtrent.. Pampers fungerer ok på dagen, men den holder ikke på natten.. Med libero så trenger jeg ikke bytte bleie om natten siden den suger opp urin så godt
*Rutletutt* Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Jeg liker best Pampers - pga elastikken og at bleien ikke er så klumpente som mange andre (active fit). Libero er ok, men da syns jeg for eks Coop sine er like greie, og myyye billigere. Lidl sine bleier (Cien) er også veldig bra syns jeg:o)
Mammaen til duracell og sleepy Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Vi har to bleiebarn, lillejenta på 5 mnd og storebror på 3 år. Storebror brukte libero når han var liten (var det vi fikk på sykehuset), men for et års tid siden gikk vi over til de billigste vi fant i butikken. Har nå regnet litt og vi har havnet på First Price. Trusebleier om dagen og vanlig type om natta. På lillejenta brukte vi først Libero, men etter bleiepris-sjekken har jeg gått over til Pampers. Synes disse er mykere og virker bedre for hoftene hennes (spriker ikke så fælt). Bleien holder fint hele natta (fra ca kl 21 - 09) Hun driter seg ut ca 2-3 ganger i uka, uavhengig av hvilket bleiemerket jeg har brukt. Skifter med en gang hun er ferdig og hun bærsjer aldri før kl 12 om formiddagen. Etter å ha brukt bleier i husholdningen i nesten 3 år, har vi kommet frem til at det spiller svært liten rolle hva slags merke man bruker. Tenk heller økonomi og miljø, fremfor merke og design.
Psyche Skrevet 10. mars 2008 #17 Skrevet 10. mars 2008 Lidl sine bleier er de eneste som holder helt tett og som sitter skikkelig.
Labambie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. mars 2008 First-price er iallfall på Kiwi! Takker for mange fine meninger!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 HAHA! Dritten rant ut på sidene da vi prøvde de!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå