Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkuratt begynnt å bruke 68 på snuppa mi på 3,5mnd. Jeg målte og veide henne i forrige uke og da var hun 64 cm lang og 6390 g.

Tror nok det er helt normalt jeg at de bruker denne størrelsen nå jeg. Men husk; størrelsene på babyklær varierer mye, så noe av 68 klærne til snuppa er stoooore, mens andre klær i 68 sitter som et skudd nå :-)

størrelsen på babyklær angir lengden på babyen. Str. 56 passer til en baby som er 56 cm lang osv.... så str. 68 skal passe fint for en baby som er 64 cm lang. MEN som sagt over, der er store variasjoner fra butikk til butikk hvor store klærne er!

Leonard har brukt 68 i en måned han... Noen av bodiene begynner å bli knappe, faktisk. Og vi bruker et par i 74 allerede. Men størrelsene varierer enormt.

En body vi har fra HM i 74 mindre enn en fra Kappahl i 62-68.

Annonse

• 4 uker senere...

Mulig du synest det hørtes rart ut, men det var faktisk tilfelle. Mulig også at de str 62 klærne vi hadde til ham på den tiden var store for størrelsen, på ham ble de iallefall alt for romslige og lange. Han var (og er fremdeles) ganske slank, så når han ikke fyller klærne opp i "bredden" så blir de jo lenger. Nå er han 4 mndr og 2 uker ca, bruker str 62 og de klærne kan nok brukes en stund enda. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...