Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så hvis jeg finner f.eks en på skravle utrolig irriterende, så betyr det at jeg kan sende dere mail hvis vedkommende bruker slike *ugyldige* ord?

For da lurer jeg på om ordet *fitte* må bli brukt i visse sammenhenger eller om dere ser mellom fingrene på hvem som skriver og hva som skrives i denne sammenhengen!?

Kan man det? Eller er dette ordet utelukket i alle sammenhenger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137097884-kan-jeg-sp%C3%B8rre-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hittil har ordet "fitte" kun blitt sensurert i forbindelse med overskrifter.

Du kan sende oss mail om ethvert innlegg du oppfatter som upassende, men vi foretar alltid en selvstendig vurdering på grunnlag av slike henvendelser, og de medfører ikke alltid at innlegg blir slettet.

Ok, men tråder har da blitt slettet og jeg lurer på om det er enkelt nick som lyser mer hos dere pga hårsåre sjeler som vandrer inn på krangle.........?

De fleste der klarer glatt å hoppe over tråder som ikke engasjerer, men igjen så står det ....*hormonene koker* er det enkeltbehandling det da? Eller er det pga Yppert er en kjenning og *visse* ikke klarer dette nicket, slik at dere går inn på den måten?

Altså..leser dere like så godt gjennom trådene til Yppert som andre? Og ser dere i hele tatt hetsen som går tilbake til han....................?

Jeg har slettet en del tråder som har hetset yppert også. F.eks. brukte jeg noen timer på å fjerne alt dr.Ittsekk eller hva han nå kalte seg, hadde skrevet.

Overskrifter fra alle debattene kommer opp også på forsiden, og det er en av grunnene til at vi ikke godtar yppert sin bruk av betegnelsen "hengefitter" og tilsvarende, selv om en del av dere ser ut til å trives med det.

Andre tråder som har blitt slettet, har blitt vurdert ut i fra innholdet. I tillegg til dette har yppert, i likhet med en del andre brukere, fra tid til annen fått slettet alt postet de siste dagene. Dette er en form for sanksjon vi benytter oss av i forhold til brukere som ikke vil etterleve våre retningslinjer, blant annet fordi det er en mindre tidkrevende form for sletting enn å gå inn på hvert enkelt innlegg.

Noen av dere får det til å se ut som om yppert er den eneste som har blitt sanksjonert som følge av sine innlegg. Det stemmer ikke, vi sletter innlegg fra mange brukere, og også brukerprofiler, hver eneste uke.

Jaha....men reaksjonen kommer vel på grunnlaget av hvor fort dette blir slettet også, når det kan gå timer på deres Yppert`s slette nykker, mens andre roper i flere dager på tråder som burde blitt slettet..............

Jeg tviler ikke at dere sletter fo harde livet til tider, men må ærlig innrømme at krangle virkelig burde ha hatt en ADVARSEL der SÅRE sjeler IKKE burde vandre, for en tråd bli ganske så slett uten hovedpunktet og ordet fitte er da ganske så utbredt i visse språk her i landet!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...