Pappa til to troll Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Rosa med blå ballonger... Litt håpløst å svare på uten bilde egentlig
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Fliser? Ville valgt noe lyst, men ikke hvitt... Kanskje noe nærheten av karamell? Evt, ikke fliser i det heletatt, men tapet med plexiglass? Var i en leilighet fredag med det, lett å bytte hele stilen på nullkommasvisj, festlig festlig...
LisaColli Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 www.norema.no skap: form hvit benk: wenge laminat (mørk tre) gulv: eik vegg: cafe latte hehe, hvis du gidder
LisaColli Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 hmm, har ikke engang tenkt på det. men har sett det, og ja det er stilig faktisk:)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 http://www.nettflis.no/produkter/kjokken/kjokkenflis-vegg/ Reale gigrio eller den ved siden av ville nok gjort seg godt:)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Bare hyggelig! Siiiikler etter å få pusset opp mitt eget, men regningene kommer og rapper alle penga mine hver måned selv om jeg har sprat liksom:p Hehe... (snikete disse rengningene!)
Carta Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Hvite eller grå! Grått er faktisk veldig pent til hvite skaper og mørk benkeplate. (foreldra mine har akkurat pussa opp til det. det ble supert!)
LisaColli Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2008 ja tillab kjenner til den der! grått, hmm.. må tenke litt på den.. det er vanskelig uten et bilde ja. finnes det en plass man kan prøve seg fram på nett? sånn ala "skap ditt drømmekjøkken" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå