Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Trenger og vite hvordan vognen fungerer, positivt og negativt..
LegallyBlond Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Aner ikke hvordan den fungere, men så på den for noen dager siden, og synes den virket veldig bred mellom bakhjulene og mye mer klumpete i undertellet enn hva jeg hadde trodd. Var veldig god å trille inne på butikken da, men er litt usikker på hvor godt hjulene klarer seg på litt ujevnt underlag. Den føltes egentlig litt stiv. Så ville uansett å ha sett den ordentlig og prøvd den skikkelig før jeg kjøpte den...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 har heller ikke erfaring med denne, men har kjempe lyst på den..er lekker:-)
♥Rime♥ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Kjøpte den i dag. Og gleder meg til å prøve den i morgen. Min gutt er 7 mnd da så blir ikke så mye jeg bruker bagen, men må nok ta den i bruk på kalde dager for sportsdelen virker litt åpen. Og så følgte det med regntrekk. Men fant ut når jeg kom hjem at det passet bare på sportsdelen. Og så er det noen som reagerer på at barna ikke får bena flatt i sportsdelen, men jeg ble fortalt at barna også vi bare har godt av å ligge med bena litt høyere pgr blodsirkulasjonen. De har den på tilbud på barnas hus nå for 4000 ihvertfall Jeg har basson roma fra før , og er egentlig ganske fornøyd men jeg blir sprø av det "posete" utseende. På skyggen. Synes det ser så rotete og ustelt ut. Så på Brio sing er den ikke det ihvertfall, andre erfariger har jeg ikke rukket å få. Men tørr ikke selge basson vogna enda før jeg har prøvd Brio noen ganger.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Heisann Du som har kjøpt vognen, hvordan blir sportsdelen som sovevogn? Er det god liggestilling i den? sånn som oth feks?? Og når den er i liggestilling står kalesjen rett opp eller dekken den barnet???
♥Rime♥ Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Du vipper liksom hele stolen bakover, så jeg synes det så bra ut. Men det blir ikke helt flatt. Men som selgeren sa så var dette "det nye" med at bena skulle være litt høyere. OTH har jeg ikke kjennskap til så har ikke peiling Kalesjen dekker ikke like godt som i basson vogna, den er jo mye større, så synes vel brio sin er litt vel åpen. Men tenker at vi går jo mot vår og sommer nå. Så for mitt bruk går det greit. Men tror ikke jeg hadde kjøpt denne vogna til en baby på 6-7 mnd hvis det var vinter.
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Holder baggen til sønnen til på lengden?? Da er det jo supert, jeg vurderer nemlig denne vognen siden den er på salg.. Er det demping på den??
togutter-08og10 Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Bagen er 74 cm lang innvendig målt. Det er en cm mindre enn teutonia spirit sin fashion bag.. Jeg har lenge hatt denne vogna som min favoritt, men etter å ha sett sportsvogndelen vurderer jeg nå teutonia spirit 3 i stedet. Pris betyr ikke noe for meg, er heldig å ha snille besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå