Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er en mann på 28 år som har et sterkt ønske om å bli pappa. Tenkte jeg kunne forsøke et innlegg her for å se om det er noen damer som ønsker en aktivt deltakende far i oppveksten til et felles barn. Jeg bor i Oslo, så det er en forutsetning at du ikke bor for langt unna. Ta kontakt, så kan vi utveksle tanker om dette utrolig spennende "prosjektet"!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei, i utgangspunktet har jeg tenkt til å ha en anonym donor, men er interessert i å snakke med deg. Kanskje det kan fungere med en deltagende far?? Jeg har vært inne på tanken noen ganger og syns det hadde vært spennende å finne ut hvordan dette kan fungere. Hvordan få kontakt med deg da? Har du mail eller profil på gaysir?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 hei, jeg ville være interessert i et slikt "prosjekt", men har du en email adresse eller slikt hvor du kan nåes?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Tusen takk for svar! Send mail til [email protected] , så kan vi bli bedre kjent.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Tusen takk for svar! Send mail til [email protected] , så kan vi bli bedre kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå