Gå til innhold

alle 3 på "koselig" hotelltur....syteinnlegg (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min sambo og baby skulle på hotelltur i helgen. han var der på grunn av ett arrangement, og var på en del møter. men detta var jeg forbrendt på. jeg og baby skulle nå vel kose oss fordi. lørdagen var kjempefin, vi kosa oss og baby var rolig og snill, og sombo tok seg noen pils. MEN, baby våkna klokken 3 i natt (som er mye tidliger enn vanlig)og bråka og herjet i 2 timer, da hadde jeg kun sovet 1 time, (vanligvis er d kun bleieskift og mat som skal til, så sover baby igjen.) jeg vart så frustrert at jeg skreik i en time etter at baby sovna. Og jeg fikk bare sove i 2 timer så var d påan igjen. prøvde å vekke sambo i hal 8 tiden for at vi kunne gå ned sammen å spise. Men han gadd ikke opp før hal 9, og skulle på møte 9. Da i hal 9 tiden trøbla baby en del, så jeg ble ikke med ned på frukosten. Hun holdt på til klokken var 12, da kom sambo igjen. Jeg tenkte, yes, nå kan han hjelpe meg litt. Men nei, da skulle han på lunsj me møtefolket. jaja, så satt jeg der, sulten og sliten.. hun sovna i 1 tiden og sov til nesten 2. trøbla helt til 3, og jeg var dødssliten, vondt i hode, irritabel og trøtt! sambo kom opp igjen i 3 tiden, da var baby sovna og jeg nesten sovna. Da måtte vi pakke i full fart og komme oss av gårde. Baby våkna når vi kom i bilen og skreik i de 2 timene d tok å køre hjem. Jeg og skreik mesteparten av turen hjem. Hele den tiden på hotelle, og han spurte ikke om jeg kanskje ville ha noe å spise!!!!!!!! I bilen satt jeg å klaga og klage over hvor sliten jeg var. Når vi kom hjem, gikk HAN på soverommet og la seg og sov i nesten 2 timer, mens baby fortsatt var våken, så jeg fikk kun kasta i meg en banan.når han stod opp sovna baby og da spør han om JEG kanskje vil kvile litt! JO TAKK! etter så utrolig mange timer, så kunne han hjelpe til når baby SOV! utrolig frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide med en liten oppvask hjemme hos dere!! Hva skal du med en slik møkkamann!!

Skrevet

Og den gjengen skal ha en tredjedel av permisjonen:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...