NoDoubt Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Noen som kan gi meg navn og eventuelle linker? Er ikke interessert i store hunder.
katlinka Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Har hørt Bischon Frisé skal være allergivennlig...
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Pommeranian anbefaler jeg. Den er ikke under listen på allergivennlige hunder, ikke vet jeg hvorfor. Det er den eneste hunden jeg har vært borti som jeg ikke har reagert på. Det er en liten hund med masse pels...verdens herligste hund.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 West Higland White Terrier.. http://www.westie.no/ Bare å søke på navnet..
bente69;) Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har hørt at puddel og dverg schnauzer skal være allergi vennlige. De røyter hvertfall ikke.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Kinesisk naken hund. Den må vel være allergi vennlig
Pappa til to troll Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php?mid=126&s=9 Dette er en rasevelger.. Du får 5spørsmål (Bl.a om det er allergi i familien...) Når du er ferdig kommer det frem aktuelle hunderaser for deg....
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Hunder som må klippes, altså der pelsen vokser skal være allergi vennlige, disse hundene har hår, ikke pels.
Pappa til to troll Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Kom ikke her å si at min amerikanske cockerspaniel er alergi vennlig
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Nei, det skal jeg alldeles ikke si! hehe har bare hørt at hunder med "hår" er mer allergivennlige enn hunder med pels=) Jeg har allergi mot hunder, men har hatt am cocker, og det gikk helt greit. Golden retriever funka ikke. Nå har jeg puddel, og det funker.
NoDoubt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. mars 2008 De jeg fikk opp på den "testen" var ikke aktuelle men takk for tips.
lillegutt mars o7 Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Dvergpinscher!!!!!!!! Små søte korthåra hunder =) Sjekk ut kennel fredriksteen i danmark.Thorild og claus.Husker ikke adressen.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Ja ikke sant.. Hadde en sånn i 13 år.. De er så snille, robuste og rett og slett herlige... Anbefales virkelig..
Jenny-penny Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Hadde en fantstsik liten toy-puddel i mnge år. Herlig vesen, og allergi-fri. Skl skffe meg en ny når jeg er ferdig med babyer
cherry coke Skrevet 9. mars 2008 #16 Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde en westie i 15 år. En utrolig hund! Nydelig, kosete, litt lat, snill og han hadde et fantastisk lynne=) ÅÅåå, nå savner jeg han noe vanvittig!
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 Westien vår hadde kosepute han... Hehe så søt når han lå å "sutta" på den.. Savner westien vår jeg å.. Lyst på samme hund men problemet er jo at det aldri blir den samme hunden.. Får satse på Jack Russel neste gang.. hehe
Isilra Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 Selv om det er allergivennlige hunder, kan det være at du reagerer på det. Om du finner en rase du liker ville jeg ha prøvd å fått hatt en til låns og sjekka om du reagerer. Veldig kjedelig om du kjøper en bichon fordi den er allergi vennlig, og så viser det seg at du reagerer på den likevel Selv reagerer jeg mer på hannhunder btw. Er usikker på hvorfor det er slik, men. Bare et tips
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. mars 2008 #19 Skrevet 9. mars 2008 http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php her finner du noen raser. Har akurat hatt samme sp. her inne. Vi har sååååå lyst på hund, men største jenta på snart 4 er veldig allergisk. Lykke til i jakten på drømmehunden:)
Carta Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Yorkshire Terrier! Utrolig nydelig! Kan være langhåret eller korthåret og absolutt ikke nødvendigvis noen veskehund. Den jeg kjenner elsker å gå tur og kan gjerne løpe tur i skogen, har flere ganger vært med på joggetur på ei mil (og to). Han er kosete som få og har skikkelig personlighet! Eieren er allergisk mot mange allergivennlige hunder, men denne funker kjempebra. Aldri reagert på den.
NoDoubt Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 9. mars 2008 Ååååå det var fantastisk nydelige!! Ble rett og slett litt forelska:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå