Wannabemamma - gravid:) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Æsj, jeg blir så kvalm... Har brukt nesesprayen i 2 uker nå, og den siste uka har jeg vært så kvalm. Kvalmen kommer etter jeg har sprayet, og varer en god stund. Litt rart, ble ikke no kvalm sist jeg gikk på den. Noen andre som opplever dette? Og kanskje noen har noen gode tips? Vet at ingefær er bra mot kvalme så jeg skal begynne å koke te på det nå.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Maa si at jeg ikke hadde saa mange bivirkninger, men jeg fikk det som sproyte da. Kan jo evt spoerre om du ikke kan faa det i stedet?? Ellers saa er jo Cola og bra mot kvalme ;-)
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Bare litt utenfor tema... når fikk dere denne resepten? Fikk nemlig brev fra Riksen idag, men hadde de lagt med resept??? Neeeeei da.....
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2008 Fikk resepten i brevet sammen med doseringsskjema og skjema for blodprøve og ul-tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå