Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 har ei maskin som ikke har sånn filter man skifter eventuelt vasker.. og for tiden har d vart en del sur lukt på klæra, bruker en hel haug me skyllemiddel, men d funker ikke. Anelse om hva det kan ver for noe? har sendt maksina uten klær flere ganger, men nei..fortsatt sur lukt.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 prøv og bruke litt mindre skylle middel og vaskemiddel.. kan visst lukte litt surt hvis det blir brukt for mye ove litt tid i følge sambo her:) har vært sånn hos oss også. får håpe det funker
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 du har ikke for mye klær inni om gangen da?eller for lite vaskemiddel?det var det jeg gjorde feil når jeg fikk sur lukt i klærene mine.
3tøffetyper Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Har du kjørt kokevask på 95 grader? D pleier å hjelpe. Ellers kan du se om det er noen luker på maskina som du kan åpne og rense ut av. men siden du ikke har filter,så kan du kanskje ikke det... jeg vet at noen har kjørt klorin gjennom maskina under vask, og har hatt god hjelp av det.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Har hatt det problemet og ja var vaskemiddel. jeg måtte rengjøre kammeret hvor du har i såpe og kjøre maskinen et par ganger uten såpe. Nå lukter det helt normalt igjen
3tøffetyper Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 -må legge til at det da ikke skal være klær i maskina :-P
Nusse_83 Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 lukter klærne surt med en gang de kommer ut av maskinen?? vi hadde problemer med at tøyet tørket for sakte, det var for høy luft fuktighet i rommet der vi tørket tøy og det ble da surt. Luftavfukter er en helt suveren ting!!! Billig i drift og tøyet tørker utrolig mye fortere
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Har du byttet merke på skyllemiddelet i det siste? Kjøpte engang et skyllemiddel - husker ikke hvilket merke men det skulle lukte Eple mener jeg og var grønt på farge - jeg syntes klærne luktet surt av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå