jadida Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei Prøver meg på el-tester nå mens jeg venter på time for videre utredning. Mener å huske å ha lest et innlegg om at man bør teste på ettermiddagen...? Jeg må enten teste i halv syv tiden på morgenen, eller halv syv tiden på kvelden... (vil jo liksom ikke teste på jobb!) Spiller det noen rolle?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 du bør teste senere på dagen, testing om morgenen kan føre til uriktig resultat. Lykke til;)
Kine71 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Heisann! Jeg har testet i 6-7 tiden på kvelden i to dager og var sikker på at det skulle slå ut i går kveld. Litt smerter og forandringer på slimet. Men nei det gjorde det ikke. Uansett så stolte jeg mere på kroppen enn på testen og mannen var sprekkeferdig da det var 6 dager siden sist! Fikk beskjed av dr Purvis og spare opp pga nedsatt kvalitet på svømmerene. Uansett så måtte jeg ta en test i dag pga nyskjerrighet og da kl halv et slo den ut testen...... Får det for meg at egentlig skulle man taste to ganger i døgnet for man har vel eggløsning innen 24 timer etter at det kommer utslag på testen. Men de testene er jo forbanna dyre da, men jeg tenker sånn at om det ikke blir noe denne gangen eller den etterpå, ja da blir det icsi og det kommer vel til å koste oss mange tusen!!!! Jeg kjører på med enkle pergokurer og har satt mannen på vitaminer, i håp om å slippe assistert befruktning, men har på følelsen av at det går den veien! Dette ble da langt, lykke til med å finne eggløsningen din!!!!
jadida Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar. Kanskje jeg skal teste både morgen og kveld da. Er prøvere på femte året vi nå, med to SA'er over ca 9 måneder (snart 2 år siden siste). Har prøvd pergo nå i 6 måneder, uten resultat, så videre utredning er nok neste ja. Forer mannen med vitamin/kosttilskudd (sink) men ser ikke ut som har hatt noen virkning ennå det heller.
Kine71 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Heisann! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men uansett tiden går så jeg vil nok anbefale deg å starte utredning med en gang. Dere har jo forsøkt i mange år. Det er jo positivt at du har blitt gravid 2 ganger, selv om det har endt med sa. Jeg må si for min egen del så er jeg glad for at ei venninne på jobben fikk meg til å søke utredning, for ellers så tror jeg det hadde gått måneder til jeg hadde kommet på tanken selv. Vi star på venteliste, men det er nok 5 mnd siden jeg var hos gynekologen min. Jeg er 36 år, så sånn sett så begynner det jo å haste litt for min del hvis det skal bli noe! Har forstått at det skjer noe med egglagerene når man passerer 38 år, selv om det er individuelt. Stå på og søk hjelp, der er mitt råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå