Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 jeg har hele tiden vært sikker på at det er noen som går igjen i det huset vi bor i. vi bor i 2etg i en tomannsbolig. har aldri sett noe men føler veldig mye. kan hende det er jeg som er litt paranoid men syns det er veldig ekkelt siden jeg ofte er hjemme med gutten veldig ofte på kvelden alene. tar bare og oppsummerer raskt hva som skjer: - gutten sover ekstremt dårlig. våkner ofte i vill panikk og skriker og virker veldig redd og er vanskelig å roe igjen.syns det er veldig rart for når han sover borte sover han igjennom natta uten å våkne en eneste gang.. -katta skvetter opp av ingenting og står og freser høyt mot inngangs døra. - har konstant følelsen av at noen er bak meg. spess på soverommet vårt(gutten sover der enda da barnerommet ikke er ferdig) - lyset på soverommet "dimmer" seg selv hele tiden. - baby calleren (foreldre enheten) slår seg på og jeg hører gutten gråter igjennom den men når jeg kommer på soverommet er baby enheten slått av.. - i morres våkna jeg med store klore merker på kroppen.... ja det er vel kort sagt det som foregår her... hva mener dere som kan litt om dette det her er for noe??? det er ikke ofte dette skjer når sambo er hjemme. mest når jeg er alene og på kvelden men har skjedd når sambo er hjemme også. syns dette er ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 karnsje greit å få sjekket det med noen som ser, spesielt hvis du vokner med kloremerker på ryggen og de ikke kan forklares på annen måte. Og hvis barnet er så redd i soverommet hva med å sette senga hans i stua en natt eller to å se om han er roligere.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 vi har faktisk soveti stua med han flere ganger og det hjelper litt.. han sover noe bedre. men fortsatt ikke like godt som i andre hus..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Kjenner desverre problemet ditt, jeg som har skrevet det andre inlegget her i dag..... Men jenta mi vokner ikke å hylskriker da heldigvis, men så er soverommet hos oss mer rolig en stua. Hos oss vet jeg bare med sikkerhet at det plaget henne i går ikke før. Men som sagt hvis du begynner å lure om noe fysisk går til angrep på deg (kloringen.) skaff hjelp.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 uff kjenner jeg har lyst å begynne å gråte nå.. huset er jo ell gammelt og det har jo bare bodd snille mennesker her før (gamle) men har virkelig ingen bedre forklaring på det som skjer enn at det er noe her. sysn også det er veldi rart at jeg ikke har merket noe kloring. for det er store og dem er såpass dype at jeg har blødd. har ikke lange negler heller. kjenner jeg ikke har lyst og legge meg i kveld.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Trenger ikke å ha noe med huset å gjøre, desverre. Og jeg har vært i gammle hus hvor det er ingenting, og nybygde hus hvor det er mye.
shimonie Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 huff så vemmelig da:S så på tvnorge at man kunne melde seg på ånedenes makt igjen nå. hva med å gjøre det? kanskje de finner noe og får det vekk?? hadde vært spennende å høre hvis dere ble med, og om de i tilfelle fant noe og fikk det vekk!
tonemelone Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Du må gjøre noe med dette. Det finnes klarsynte som kan hjelpe deg! Hadde en ansatt som slet med "ukjente" i hjemmet sitt. De tapper deg for energi, selv de som er snille. Men hos dere virker det som at det er slemme som er på besøk. Han hadde så mange historier at i starten trodde jeg det bare var tull, men så ble en av dem med ham på jobb... Dørene hos oss gikk opp og igjen av seg selv, og det var alltid under ett minutt FØR han kom gående. Utrolig ekkelt... han brydde seg ikke noe om det, for han var så vant til det. Så hadde de besøk av noen som skulle sende dem "hjem". Det var flere der, og en av dem fulgte etter ham uansett hvor han var, noe som forklarte det med dørene hos oss. Etter hvert som de fikk jaget de bort, så vi at de sorte posene under øynene hans ble borte... helt merkelig, han ble et nytt menneske med mye mer energi! :-) Få hjelp... det er mer her enn vi skjønner oss på! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå