Gå til innhold

Hjelp! Mini har fått melk med alkohol!! (samme som amme-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden skal den dobles????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melka inneholder samme promille som du har i blodet når du pumper... Det blir ikke dobbelt for babyen!!!

Retningslinjer for alkoholkonsumering er:

0-6 uker: Ikke alkohol

6 uker til 6 mnd: 2 alkoholenheter innabords er tillatt. En enhet er ett glass vin eller en øl. Og en enhet forbrennes på 2-4 (?) timer

:-)

Skrevet

Kjære deg... det bildet viser absolutt ikke huden min i det hele tatt... Altfor lang avstand, og med sola rett i mot. Det var litt av vitsen med bildet, det skulle være en skygge mot himmelen... Og jeg var høygravid... :-)

Skrevet

Ikke bry deg om det pisspratet, tonemelone. Det man kan se av deg på bildene er en normal jente!

Men jeg må si HERREGUD for en skjønn unge du har!!!

Smelt....

:o)

Skrevet

Nei, jeg bryr meg ikke noe om det... blir bare litt revet med! :-) Men det er nok også derfor Ludderet skriver som hun gjør, for å provosere...

Tuuuusen takk for komplimentet til Henrik'en vår!!! :-) Jeg smelter hver dag jeg... :-)

Skrevet

er det "lov" å drikke to glass vin og amme babyen noen timer etter på?? når ungen er 6 uker? hmm.. hun mente sikkert ikke dobbel promille.. men ungen er litt mer sårbar for alkohol enn det en voksen person er.

klart ungen har sikkert ikke tatt skade av det den ene gangen, men brisen ble h*n nok!

har ludderet hengepupper? ikke på det bildet jeg så ihvertfall.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg godt at du gjør :o)

Er nok ikke greit å være så usikker på seg selv som hun er. Typisk for sånne mennesker å måtte tråkke på andre for å skyve seg selv frem.

Jaja... Det får bli hennes problem :o)

Ha en god natt!

Skrevet

Jeg vet hva jeg vet, så jeg signerer Ludderet!! :)

Skrevet

hva har Ludderets pupper med saken å gjøre egentlig? hva er det med folk her inne, selvfølgelig gir man ikke alkohol til barna sine og å sette alkomelk i kjøleskapet var en tankeløs ting å gjøre. Jeg sier ikke at sånt ikke kan skje, men man må ta tåle å høre at man har gjort noe dumt når man faktisk har gjort det. er dette her bare et trøsteforum for idioter eller? eller ønsker man ikke ordentlige svar?

når jeg leser noen av disse trådene her inne bekymrer jeg meg for om dib-damene utgjør et representativt utvalg av Norges kvinnelige befolkning.

jeg tror jeg melder meg ut av dette her nå jeg.

Skrevet

Meget fin kropp på "dine bilder" -ja, jeg har lyst til å se sånn ut =)

Skrevet

Det jeg reagerer på er at så mange mener at dette var en helt ufarlig ting å gjøre og forvarer HI. Det var en tankeløs ting å gjøre, og jeg ville nok tatt en legesjekk. Men du gjør det sikkert ikke igjen.

Litt skummelt at dette er noe man forsvarer så iherdig, men om noen nevner framovervendt sete i bil(feks) fyker damene her inne i fistel! Og ja jeg vet dette er et engangstilfelle men jeg synes det HI gjorde her var uforsvarlig.

(Og hvem gidder å bry seg med puppene til en eller annen idiot som KUN er her inne for å skape dritt! Er det mulig å bruke energi på sånt, og hvis dere synes det er verdt å bruke energi på det så kom dere inn på krangle!)

Skrevet

Enig med deg rosa elefant!

Skrevet

Tror nok det går helt fint, men skjønner at du ikke synes det er noe artig. Kan jo alltids ta en telefon til helsestasjon bare for å få noen betryggende ord.

Ble faktisk så nysgjerrig på de bildene dere snakkes om at ludderet(i all verden hvem kaller seg det??) og lurer veldig på hvorfor det bildet er lagt ut på dinbaby.com? Er du gravid på bildet? Hva har det her på denne siden å gjøre?folk er da rare..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde nok også blitt bekymra hvis jeg var deg, men det går nok bra, skal du se :) Og som flere over her har skrevet, så kan du jo ta kontakt med Ammehjelpen eller noe lignende hvis du er usikker.

Håper ikke du har tatt deg nær av de ufine kommentarene, det er bare å ignorere sånne drittunger som kun er ute etter å provosere og lage bråk!

TIL LUDDERET:

Skjerp deg!!! Det er sånne som deg som er grunnen til at flere og flere ikke gidder å være på BIM lenger... Men det synes vel du bare er gøy??

Har du i det hele tatt tenkt på at det kanskje er noen av oss som får drept litt av gleden med å være førstegangs gravid og ha tusenvis av spørsmål som en vil ha svar på, når en får dritt fra sånne som deg slengt etter seg??? Mulig du synes det bare er gøy å lage litt bråk, men jekk deg ned 150 hakk da!!!!

Skrevet

Vet denne tråden ikke handler om ludderet,men makan til tragisk menneske!Hun har en nydelig unge,men velger likevel å sitte her å lire ut av seg alskens spydigheter,og hun må jo være her absolutt HELE tiden for uansett hva og når noe blir skrevet her er hun frampå.Hva er det egentlig som er så morsomt med å drive å provosere slik som du gjør?Det må da være kosligere å bruke all den tiden og energien du bruker på å sitte her å lage dårlig stemning på den lille gutten din...eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...