Gå til innhold

Hjelp! Mini har fått melk med alkohol!! (samme som amme-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de fleste her inne skriver at dette ikke var mye alkohol..

Hallo??2-3 glass champagne,og 1 glass rødvin.

Synes dette er en god del jeg!Og ja,jeg hadde blitt redd hadde det vært meg,og ringt legen eller ammehjelpen!

Hva er mye alkohol synes dere da?

Og ludderet er kanskje frekk,men ikke så dum..

Og forresten,jeg synes hun var hot jeg ;-)Misunnelig ble jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anonym 23.08: sikker på at ludderet ikke har blitt anonym, altså deg!!??! hehe! nei, med ludderet som nick, må ho vere dum! sikkert ei landsbymadrass som blei gravid på et one-nigth-stand!:)

ikke tenk på det der alkoholinnholdet, bare vær mer oppmerksom neste gang:) Kjenner GODT til amme-tåka, forferdlige greier til tider faktsik. alle gjør feil! ingen er så "perfekt" som ludderet vet dere!

Skrevet

Hahaha!!!

Artig at du skriver om deg, Ludderet!

Ikke vanskelig å se det på skrivemåten og hele oppsettet av innlegget

huff... LITT pinlig, da!?

Du håpte vel at noen skulle henge seg på det at du synes du selv er hot.

Tror jeg dauer! HAHAHAHA!!!

Skrevet

Hmm..Vanskelig å vite. Du kan jo ta en tlf til ammehjelpen eller helsestasjonen og høre...

Vet bare at det du får i deg har dobbel virkning på barnet...

Men du vil nok se på barnet ditt om det har har blitt dårlig av det... Men tror en sånn en gangs hendelse ikke er så farlig...

Men ta en tlf du... Bedre å være på den sikre siden...

Skrevet

Faktisk er jeg ikke ludderet..Rart hvordan folk kan vite hvem noen er her inne av å se hvordan en skriver...

Nå vet jeg iallefall at jeg skal være obs når jeg leser anonyme innlegg,og ikke tro at jeg "vet" hvem den anonyme er!

Synes ingenting om å legge ut nakenbilder av seg selv,men ofte har ludderet ganske bra meninger synes nå jeg.

Skrevet

hvorfor tørr du ikke signere da?

Skrevet

Haha, trenger vel ikke bekreftelse fra meg selv da... Da diskusjonen om kroppen min var oppe på krangle syntes faktisk flertallet at jeg var dritsexy, noe de med smaken i behold synes, hihi... Og de turde faktisk å si det uten å være anonym :-) Så hvs du mener det du sier (og det gjør du nok :-) ) anonym, så synes jeg du skal tøre å stå frem med nick slik at misunnelige bitre kjerringer kan finne andre ting å "ta meg" på!

Skrevet

Herregud for noen holdninger dere har!

Hva er FOR mye alkohol da?I deres øyne..

Skremmende holdninger her inne.Våger ikke annet enn å være anonym nå..

Skrevet

hahahahahaaahhhahahahahahaha litt av noen unnskyldninger for å ikke avsløre seg selv!!!!!!! hahahahaha latterlig!!

Skrevet

Nå smiler jeg liitt ludderet!For nå vil du bare jeg skal stå frem for å bevise at det ikke er du som skriver om deg selv. ;-)

Er ikke bitter jeg,men misunnelig JA!

Slik så jeg også ut før.. Bare litt annerledes der oppe!

Skrevet

Men herre gud... :-)

Spørsmålet fra HI var om det var farlig for babyen å ha drukket mm'en. Svaret er NEI, det er IKKE farlig!

Selvfølgelig skal man unngå at sånt skjer, men når skaden nå har skjedd, så er det ikke noe å få panikk for.

Men plutselig begynte alle å diskuterer hengepuppene til Ludderet??? Hun kan vel ikke noe for at puppene henger??? Hun ammer jo ungen sin!!! Alle kan jo ikke ha perfekt kropp!!!

Skrevet

Var jo ikke deg jeg mente var bitter da, men alle de som vil at du skal være meg :-)

Men skjønner ikke hvorfor du ikke tør å vise nivket ditt... Er du flau over å være misunnelig på meg? For det trenger du ikke, du er ikke den eneste ;-)

Skrevet

Ja, og det vet du alt om, hehe... YAAAKKK!!! Glad jeg ikke har en så gammel og disgusting kropp som deg ihvertfall, hahaha...

Skrevet

Var det meg du skrev dette til??? :-)

Skrevet

Å herlighet, Ludderet...

Du skjønner sikkert bedre når du blir voksen...

Skrevet

Dette blir for teit... :-) Du aner jo ikke hvem jeg er, eller hvordan jeg ser ut, så hvordan kan du skrive noe sånt?

Men, for å gi det et lite bilde, om hvor gammel, og skrukkete jeg er så er jeg tilbake i mine gamle okabukser med vidde 25. Og jeg må fortsatt vise legitimasjon på polet når jeg skal kjøpe alkohol... :-) Og jeg passerer ikke blyanttesten, der man henger en blyant under puppen... Dersom den ikke faller ned, så har man bestått... :-) Jeg stryker... :-)

Skrevet

Hem,.. javel, men resten da? Så jo bilde du har lagt ut, ikke mye fint der. Kan ha stygge former og hud selv om man er tynn, det er du et godt bevis på.

Skrevet

Nei og nei... jeg gir meg her, jeg... :-) Gidder ikke synke så dypt! :-) Jeg vet selv hvordan jeg ser ut, og hva andre sier om kroppen min. Det er nok for meg... Misunnelse hever jeg meg over! :-) SMASK!!!

Skrevet

Men tror ikke HI lurte på hverken hengepuppene til Ludderet eller skrukkene (???) til tonemelone.....

Skjer med krangling da?

Skrevet

Er det ikke farlig for en baby å få i seg så mye alkohol?

Hvis alkoholmengden mammaen får i seg skal dobbles,er det jo ikke så rent lite alkohol babyen har fått i seg??

4-6 glass champagne,2 glass rødvin for å sette det på spissen.

Hva er farlig mengde da???

Hvorfor er det alltid slik at uhell og dårlige vaner forsvares på liv og død her inne??

Blir rett og sett bekymret jeg!For all del,det var ikke HI sin feil dette her,men jeg hadde ikke spurt om råd på et slik alvorlig tema her inne,jeg hade vært på tlf til legevakt,sykehus eller ammehjelpen for lenge siden!

Skrevet

Hehe, er nok bare bitre anonymes forsøk på å få fokuset vekk fra uforsiktige dårlige mødre!!! :-)

Skrevet

Ludderet: ja ikke sant...? :-)

Anonym: sorry, ble bare litt revet med her! :-) Litt morsomt å få slike kommentarer fra en som aldri har sett meg... :-)

Men jeg har svart HI også! :-) Ikke noe å bekymre seg for, sa jeg. Alle er i amme-tåke, eller flaske-tåke... :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...