Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Mini legger seg kl 21 og sover natten igjennom. Da bruker jeg å pumpe meg før jeg legger meg så det ikke går altfor lang tid imellom og slik at jeg holder produksjonen oppe. Vi pleier å gi dette på flaske til mini kvelden etter. I går kveld drakk jeg 2-3 glass champagne og et glass rødvin før jeg pumpet. Meningen var å kaste dette, men av gammel vane havnet flaska i kjøleskapet og der ble den glemt... Jeg har vært ute en tur i kveld og sambo har lagt mini og gitt fra den flaska!! Jeg glemte å si at han måtte gi mme og ikke bruke melka fra i går! Ble skikkelig urolig nå... Mini er 4 1/2 mnd. Vil han ta skade av det?
Expat Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Gjort er gjort og spist er spist. Jaja. Det er verre om barnet var under 6uker. Det gikk nok bra. Det er lurt å ha rutine på å merke melka man setter inn med en lapp med når den var pumpet og evt omstendigheter, da husker man liksom at det ikke var så lurt å bruke den melka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå