Gå til innhold

hjelp

mor til to prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg delammer min lille frøken på 9 uker, men problemet er at hun spiser så lite.( grei vekt foreløpig, men fortsetter det sånn går snart kurven rett ned.) Strevde akkurat i to timer for å få i hun 35 ml ( ville verken ha pupp eller flaske) grunnen til at jeg del ammer er at hun går så dårlig opp i vekt,( 80-140 ml per uke) så da tilbyr jeg flaske etter amming, men egentlig hadde jeg hatt nok melk, hvis hun bare hadde giddi å spise!! HVA I ALLE DAGER SKAL JEG GJØRE når hun ikke vil ha mat?? Hun er blid og fornøyd, bare IKKE SULTEN. Er det noen som har hatt en sånn småspist en? Hun må vel begynne å spise til slutt, så lenge hun har tilgang på mat? snart ruller jeg inn puppen, for da ser jeg iallefall hvor mye hun får, og kanskje det er lettere å få i hun mat og, når hun bare får flaska å forholde seg til !? Er så lei dette matstyret!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mm er jo mye fetere enn mme, kanskje du har veldig kraftig melk og behovet ikke er så stort for store mengder..

min er 12 uker i dag... for noen uker siden hadde han en periode hvor han drakk kun 40-50 ml og jeg ble sååå fortvilet... men nå i dag, så drikker han masse igjenn.. ca 170... litt mye d igjenn kanskje..

men så lenge hun r blid og fornøyd så synes jeg ikke du skal stresse, barn likt som voksne har så ulike behov..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...