Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 og hvor jeg får kjøpt den? Masse edderkopper utfor døra nå, og jeg ser helst at de blir der:)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 OIOI, dette måå eg vite hva er! EDDERKOPPSKREKK :O
sarahrara Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja, jeg også - kommer til å dytte denne til det kommer gode tips som fjerner edderkopper fra heimen )
Omr Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Permetrin. Har det på felleskjøpet, i allefall. Spray en gang om våren, og en gang iløpet av sommeren;)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Og det funker!? *løper og kjøper* Vi har "naturhage" så her er det masse edderkopper! Hjelper det mot andre krypdyr også? Må man spraye på nytt om man vasker der?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 vi har en som vi fikk kjøpt av et sånnt skadedyr firma, pga vi hadde problemer med maur. det var dyrt, men det funker veldig bra, også på edderkopper og andre insekter. tror det heter bio eller noe sånnt.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Takker:) Er den farlig for ungene? Mini er fæl med å slikke på vegger ög dører ( og alt annet som kan slikkes på)
Morcheeba Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Pelias universalspray. Er vel ikke akkurat allergitesta nei...
Omr Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Det funker:) Men - ville nok ikke latt ungen slikke oppover de utvendige vinduskarmene, nei... Og på butikken sier de at det funker godt mot fluer også: Bare spray litt i rommet før du går ut, men luft godt etterpå. Poenget her var at det er ikke anbefalt å spraye i rommet hvis du har akvarium: Fiskene tåler det ikke. Så det er nok giftig for mennesker også, i stor nok dose. Funker bra m spraying rundt alle vinduskarmer og dører utvendig 2 ganger i året. I dag så jeg de første edderkoppene her også, så nå er det ut og kjøpe en ny flaske. Ikke så dyrt, ca. 100,- synes jeg å huske?!
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Den vi fikk er ikke farlig for barn når den fikk tørket skikkelig. hadde henne ikke i nærheten når vi sprayet inne, men etter at den hadde tørket var det greit. Moren min brukte den samme da jeg bodde hjemme en sommer det var så mye fluer, og hun sprayet den på sofaen og i vinduskarmer og slikt. den varer i flere månder etter at du har sprayet.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Vi bruker pelias universal insekstspray til å ta de jælva edderkoppene. Har funket så langt i allefall, men bodd her siden i sommer bare enda. Men er sykt mye slike edderkopper med lange føtter her... fysj og æsj
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Trodde jeg skulle spraye inne/innsiden av karmen, han får ikke smake på veggen ute nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå