Carina, Une & lillebror :) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hele 4800g og 54cm, ikke noe tull Skikkelig kraftplugg med ordentlige mannfolkhender Fødselen gikk som en drøm:) Gleder oss til å treffe resten av gjengen etterhvert
Zikosu og William Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 dævven...stor gutt altså... gratulerer kjempemasse!!! håper å få se den lille/store pjokken,ja...
mammarettogslett Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Gratulerer så mye! sikkert en stor og flott kar!
Carina, Une & lillebror :) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk Han er t.o.m for stor til at vi fikk komme på hotellet, så nå koser vi oss på barsel Og her er det også fint og flott
Carina, Une & lillebror :) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Det ble forresten en liten Heine
mammarettogslett Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Une og Heine passet jo godt sammen da:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 For stor til hotellet? Hvorfor det? Altså, hva er problemet med det?
Carina, Une & lillebror :) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 Om ungen er under 2750g eller over 4750g er den utenfor det som regnes som "normalvektig". Så da blir de ekstra fulgt opp. De passa på blodsukkeret på Heine fordi han var over grensa med 50g. Det var heldigvis fint hele veien. Ellers var jo både han og jeg friske og fine, følte meg litt alene med barn på barsel i grunn. De fleste som lå der hadde tatt keisersnitt eller hadde komplikasjoner, så det var stort sett mannfolka jeg så noe til da de henta brett med mat. På hotellet var det felles samlinger og samtaler på dagligstua, og litt mer sosialt når man spiste av all den deilige maten. Noe sånt sånt var det ikke på barsel.... Synes ikke jeg da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå