Sarah & Marcus mamma Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 var ute å kjøpte vår dress til datteren min. hadde henne ikke med da, så fikk ikke prøvd.. men hun har brukt str 80 en stund nå.. i begynnelsen var det litt stort... men passer bedre nå... noe i 80 er ennå for stort... men i butikken mente de at jeg skulle kjøpe 86 da. men når hun prøvde den hjemme svømte hun i den... skrittet hang så og si nedi gulvet... vil jo ha en dress hun kan vokse litt i... tenkte hun kan ha den til vinteren... å så kjøpe ny... bør vel bytte til 80 da? så passer den ihvrtfall i sommer så får jeg helle kjøpe ny hvis hun plutselig skulle vokse så veldig... eller hva sier dere? hun skal begynne i barnehage om 2-3mnd... da er det jo viktig at den ikke er altfor stor? hun er 10mnd...og går selv...
Sylteflesk Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 De er store i størrelsen. Kjøpte vinterdress til jenta da hun var rundt 1 år, da hadde hun brukt 80 i vanlige klær lenge og begynt å bruke 86. Hadde tenkt å kjøpe 86 i dress, men tok henne heldigvis med for å prøve. Dressen i 86 var så stor at hodet hennes nesten ikke stakk ut øverst ... Helt uaktuelt. Vi kjøpte 80 og hun har fortsatt veldig god plass i den, 4 mnd etterpå. Hun er ikke veldig stor for alderen altså, men bruker ellers str 86. Du må jo kjøpe noe hun kan bruke nå.
MiniBassen Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, jah! De er kjempestore i størrelsen! Jenta vår sov i bilen da vi var inne og kjøpte dress, så den ble litt for stor, ja... Hun ser litt ut som en astronaut i den. Kjempesøt! Men sikkert litt plagsomt for henne, da... Skulle kanskje ha byttet den, men nå passer den perfekt, så... : )
Gothminister Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Harogså kjøp i str 86 til min sønn som bruker str 80.. Men har kjøpt for til neste vinter da,men det som var moro,er att storebroren som er 96 cm lang,fikk den på seg. haha. For liten til att han kunne beveget seg så mye i den da,men den passet sånn ellers...
hund&barn@fullrulle Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Ja, de er store.... Jenta mi blir 2 nå om noen uker og bruker sin vinterdress i str 80 ennå. Beveger seg godt i den. Dresser som er for store er ikke gode å gå i for de små heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå