Gå til innhold

Noen fra Vestfold? Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe ja det kan det virkelig se ut som.

Jeg har vært på UL i dag og han flyttet meg 13 dager tilbake, nesten to uker, så nå er jeg plutselig tilbake i uke 16 og må på ny ord. UL om noen uker. (Men alt var bra!)

Jeg har hørt mest positivt om Skien og tror vi går for det. Når må man bestemme det egentlig?

Annonse

Hei,jeg bor i Larvik,venter nr.3 i august,termin 7.august,har født i skien med de to andre,tror jeg velger det denne gangen også,har hatt bra erfaring derifra,valgte familierom sist,det var kjempefint,denne gangen ønsker man og dra fortest mulig hjem om mulig,slapper bedre av hjemme.

Jeg har ikke bestemt meg enda. Heller også litt til skien, mest for at vi har en hytte i nærheten der også, og den blir da 8 mil unna Tbg, og liker å være på hytta om sommeren...men jeg tror kanskje vi skal dra på omvisning begge steder. Jordmoren jeg går til gir info om valg av fødested ca uke 24-25. Så da er det vel meningen at man skal velge etter det en gang..

Hei.

Jeg er snart 26 år, fra Tønsberg.

Venter barn nr 2 i aug. Har termin 4 dager før sønnen sin bursdag, så ekstra spennende vil der bli om jeg går på overtid:-)

...og UL i morgen:-) ;-)

Blir spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...