Gå til innhold

Noen fra Vestfold? Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

tenkte jeg ville orientere meg litt. Er det flere fra Vestfold her?

Er selv fra Larvik, 27 år.

Skrevet

Hei hei!!

Fra Sandefjord her! 22 år og venter første i august=)

Skrevet

Sandefjord, 23 år. Får nmr 2 i august. Termin 02.08 :-) Har ei jente på 2 år og 8 mnd fra før og venter en gutt nå.

Skrevet

hei :)

fra sande 30 år venter nr 3:)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Tønsberg, er 32 år og venter mitt første barn til sommeren (termin 0808). Jeg har tenkt å føde i Skien.

Skrevet

Hei, jeg er fra Larvik, 30 år og venter vårt første barn 1 august. Morsomt å se at det er flere fra Larvik her :-)

Skrevet

Jeg bor i Stokke, og er 36 år. Venter nr 4, 5 august.

Skrevet

Ja enig, jeg flyttet hjem til Larvik i fjor, og nå er jeg gift med hus og snart barn og hele pakka... :)

Hvordan er det med dere andre?

Skrevet

Er også fra Larvik ;) 28 år gammel og venter mitt første barn.

Termin er foreløpig 22 august, men skal på ord. UL onsdag 19. mars - så da får vi den endelige terminen.

Skrevet

Er visst en liten babyboom i Larvik for tida, ja =) Har dere bestemt dere for fødested enda?

Skrevet

Hehe ja det kan det virkelig se ut som.

Jeg har vært på UL i dag og han flyttet meg 13 dager tilbake, nesten to uker, så nå er jeg plutselig tilbake i uke 16 og må på ny ord. UL om noen uker. (Men alt var bra!)

Jeg har hørt mest positivt om Skien og tror vi går for det. Når må man bestemme det egentlig?

Skrevet

Ja, mange fra Larvik her ;)

Jeg har bestemt meg for Tønsberg. Har så mange venninner som har fått der som har vært fornøyde, så da går jeg for det ;)

Skrevet

Hei,jeg bor i Larvik,venter nr.3 i august,termin 7.august,har født i skien med de to andre,tror jeg velger det denne gangen også,har hatt bra erfaring derifra,valgte familierom sist,det var kjempefint,denne gangen ønsker man og dra fortest mulig hjem om mulig,slapper bedre av hjemme.

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg enda. Heller også litt til skien, mest for at vi har en hytte i nærheten der også, og den blir da 8 mil unna Tbg, og liker å være på hytta om sommeren...men jeg tror kanskje vi skal dra på omvisning begge steder. Jordmoren jeg går til gir info om valg av fødested ca uke 24-25. Så da er det vel meningen at man skal velge etter det en gang..

Skrevet

Hei.

Jeg er snart 26 år, fra Tønsberg.

Venter barn nr 2 i aug. Har termin 4 dager før sønnen sin bursdag, så ekstra spennende vil der bli om jeg går på overtid:-)

...og UL i morgen:-) ;-)

Blir spennende!!!

Skrevet

Jeg fyller 26 år i april, venter nr 2 i aug, har en gutt på 3 år fra før. Skal føde på st.olavs i trondheim

Skrevet

er fra horten, er 16 år gammel. har termin 3.august:)

Skrevet

morro å høre at det er flere som returnerer til larvik etter tid ett ennet sted. Flyttet selv tilbake til Larvik i fjor. Vi har bestemt oss for å føde i Tønsberg.

Skrevet

Er også fra Larvik. 33 år og venter nr 2 i juni. Skal føde i SKien, akkurat som sist :-)

Skrevet

Er fra Tønsberg og er 33 år gammel. Flyttet nå over i august klubben da ny termin er 4.august.

Skrevet

Fra Horten, men bor i Tønsberg. 24 år :)

Skrevet

Hei:) Jeg er fra Sandefjord men bor i Tønsberg har termin 14.08.08

25 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...