Gå til innhold

TFK?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke erfaring med den mer enn å ha prøvetrillet den MASSE på butikk, og lest alt jeg har kommet over av erfaringer på nett =)

Har sååå lyst på den vogna, hadde tenkt å kjøpe den til minsten men så ble vi nødt til å kjøpe søskenvogn istedet. Men meget godt mulig jeg bytter ut søskenvogna i tfk til høsten!

Den har forholdsvis god fjæring, den er fantastisk god å trille, stødig og den føles ikke så mye tyngre å trille enn f.eks oth (som jeg også har hatt). Phil and teds vogna vår er mye lettere, men synes likevel tfk er like god å trille da den føles litt stødigere.

Hører nesten bare skryt om den vogna, er ett par stykker som har skrevet negativt om den, men det er ikke mange og noen som ikke liker en type vogn vil det alltid være =)

Eneste jeg kan komme på som jeg har hørt er negativt er at det er vanskelig å komme til i handlekurven når sportsdelen er på, og iallefall når ryggen er lagt ned. Så er det noen som mener den er for åpen, men synes ikke den er spesielt åpen i forhold til andre vogner i samme kategori. Men klart vogner som teutonia, simo o.l er noe lunere. Har selv erfaring med to vogner i samme kategori som tfk, og synes ikke det har vært problem at de er åpne når ungene er så store at de sitter i sportsvogndel. Har god pose og fottrekk, stormtrekk om det blåser mye.

Det jeg liker så godt med tfk er at den har regulerbart fotbrett, at man kommer litt fra vogna bak når man triller så man ikke sparker borti bak (har vært problem for meg med en del vogner, er ganske høy), den har fotbrett, og god liggestilling + så godt som rett sittestilling. Den har også en av de største babybagene på markedet, og synes vogna er nydelig med bag på (men ser litt klumpete ut med sportsvogndelen...). Liker også stoffet i sittedelen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137094799-tfk/#findComment-137100340
Del på andre sider

Annonse

Har brukt vogna i sju måneder nå og er svært godt fornøyd. Kan utmerket godt anbefale den, den er utmerket å trille, akkurat passe tung til å være stødig- såpass bør det være. Synes mange av de lettere konkurrentene virker litt små og trange. Og med god plass i bagen, så den holder en god stund. En fin ting er også at den er smal og kommer godt frem i butikker og på buss og at den blir meget kompakt sammenlagt. Stormtrekk anbefales sterkt, det er som annen innlegger sier bra når det er litt hustrig i været (og ikke bare i full storm).

Lykke til uansett hva du velger!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137094799-tfk/#findComment-137107238
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...