Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 mnd gammel baby. Ikke akkurat rutiner enda, men prøver å få til en formiddagslur, en lenger lur og en ettermiddagslur hver dag. Pleier å legge henne for natta mellom 19 og 21. Neste dag starter ca 6.30. I dag var vi på bursdag. Kom hjem 15.30 og hun var skikkelig sliten, så var passelig for ettermiddagsluren. Men hun var nok litt overtrøtt, så fikk henne ikke til å sove før kl 17.30. Og nå sover hun enda. Viss dette er natta hennes, kommer hun til å starte dagen kl halv fem i morra da? For det orker jeg ikke! Burde jeg vekke henne nå eller er det fortsatt sånn at søvn avler søvn når de er 3 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha vekket henne nå og gitt henne mat, du må jo regne med at hun vil ha mat ihvertfall en gang til før morgenen.

Skrevet

Glemte å si at hun alltid får mat på natta. En eller to ganger, så det blir det uansett. Men usikker på om jeg skal holde henne litt våken nå før vi skal legge oss selv.

Skrevet

Er ikke sikkert hun våkner noe tidligere i morgen... Tror jeg hadde latt henne sove jeg....

Ei venninne av meg har måtte lagt dattera si kl 17 fra hun var 2-3 mnd og hun må gjøre det fortsatt og nå er ungen 9,5 mnd. Kl 17 er hun stup trøtt..... Hun sover til ca 7 hver morgen...

Skrevet

En ting til, min erfaring er at om de legger seg tidligere enn de pleier så våkner de ikke noe før, men legger de seg senere enn vanlig da våkner de tidligere...

Vanligvis legger jeg mini ca kl 19, men det har vendt at han er stup trøtt kl 18 og da har jeg lagt han da, og han har ikke våknet noe tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...