Gå til innhold

har en baby på to mnd. skjer det at de blir syke når de er så små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har ikke feber tror jeg. men har mye slim. dette er noe vi hører godt når hun hoster. skikkelig ekkel slim hoste. er det noe vi kan gjøre?

Skrevet

Ja, det er ikke unormalt at så små blir syke og forsjøla... Så lenge det ikke er noe feber, så er det heller ikke noe farlig:)

Men du kan få kjøpt et slimoppløsende middel på apoteket som du kan bruke til babyer som er på alderen til din... Den fungerer bra og har lakris smak:)

Hvis det er forsjølelse og ho kanskje har mye snørr, så kan du kjøpe saltvann nesedråper eller dryppe mm i nesa....

lykke til...

Skrevet

legg noen bøker under senga, slik at hun ligger høyt med hode, og puster lettere. du kan event. gi en paracet (stikkpille) hvis det er riktig ille.

Skrevet

Ikke for å skremme men ta en tur til legen fort du.. Min lille på 6 uker hadde litt tett nese og litt surkling i brystet.. Ingen feber så jeg tenkte det ville gå over av seg selv.. Ungen ble plutselig blå rundt munn og nese og negler..Ringte legen og fikk beskjed om å kjøre fort til kontoret..Ble fraktet med luftambulansen til Haukeland.. Ble konstantert luftveisinnfeksjon..Ble behandlet med innhalasjoner og antibiotika 14 dager på sykehuset.. Ble skikkelig skremt av denne episoden og har i ettertid tenkt på hvor galt det kunne gått hadde dette skjedd på nattestid.. De er så små og kan bli veldig fort tett i systemet så jeg vil som sagt annbefale deg om å gå ti ganger til legen for mye enn en for lite.. Lykke til med den lille;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...