MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 jeg og sambo er drittlei av å regne bort, og har bestemt oss for å ta en billigtur, og der er det massse til Tunisia.. har aldri vært der, derfor håper jeg at dere som har vært der deler sine erfaringer med meg =) er det ok å reise dit med så små barn?
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg var der for noen år siden sammen med søsteren min, uten barn. Spennende land. Tok utgangspunkt i charter, men vi reiste en del rundt på egenhånd. Men det ville ikke vært førstevalget mitt med et så lite barn, søsteren min ble matforgiftet og hotellet vi bodde på (Detour, 2 eller 3 stjerner) var ganske dårlig. Så jeg ville gått for et bedre hotell og passet godt på hva dere spiser og drikker.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Har vært der.. Likte meg ikke i det hele tatt. Frekke innfødte og dårlig mat. ALDRI MER! Ville aldri reist dit med en liten baby ihvertfall.. reis til et mer barnevennlig sted som f.eks Gran canaria eller Hellas- se etter blue village(barnevennlige steder). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå