Undrer28 Skrevet 9. mars 2008 #1 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei alle sammen! Jente fra Stavanger her Nå har vi endelig bestemt oss for å bli prøvere! Har egentlig hatt lyst i flere år begge 2, men jeg har holdt igjen..har gått på diane i 10 år nå, fikk det opprinnelig pga kviseproblem. Sluttet en liten periode for ca 5 år siden men det tok ikke mange dagene før kvisene var tilbake, så jeg startet opp igjen. Dette høres jo veldig overfladisk ut, men kviseproblemet hemmet meg veldig tidligere, jeg var veldig sjenert og usikker og var veldig usosial. Det er så utolig godt å ikke bekymre seg for dette! Jeg tok opp problemet med min fastlege sist jeg sluttet, men følte ikke jeg ble tatt på alvor. Fikk bare beskjed om at det ordnet seg sikkert hvis jeg ble gravid...Ikke så mye trøst når man står midt oppi situasjonen... Har nå en jobb der jeg står mye foran folk og møter nye mennesker hele tiden. Gruer meg derfor til dette skal gjenta seg!! Blir liksom glede med en bismak når vi endelig har bestemt oss for å prøve... Er det noen andre der ute som har erfaring med å slutte med Diane? Hva gjorde dere evt for å minske kviseproblemet? Hva virket? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137093223-diane-noen-med-tips-erfaringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullemor79 Skrevet 9. mars 2008 #2 Del Skrevet 9. mars 2008 jeg har også gått på Diane pga problemer med kviser og uren hud, prøvde å slutte en periode men startet igjen fordi kvisene kom tilbake med en gang pillene var ute av kroppen. Sluttet igjen for et drøyt år siden, og har siden den gang vært veldig nøye på hva jeg spiser og drikker. Jeg har funnet en del ting som jeg får kviser av, og har dermed holdt meg unna dette. Har litt uren hud av og til, men ikke noe stort problem. Dersom du sliter med allergi av et eller annet slag kan det være noen matvarer som du heller ikke tåler pga kryssallergi og disse bør du da holde deg unna! Håper det funker for deg, funker iallefall for meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137093223-diane-noen-med-tips-erfaringer/#findComment-137096091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pariserdama Skrevet 10. mars 2008 #3 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei, Jeg har ogsaa gaatt paa Diane i vel 10 aar, fikk det i utgangspunktet kun som en p-pille. Har aldri vaert noe plaget med uran hud..trodde jeg!! Da jeg sluttet med Diane fikk jeg den verste huden ever! Har funnet ut at de veste urenhetene kommer i boelger med syklusen saa hos meg virker det hormonelt betinget! Uansett, kviser er kvisser og det er faelt! Men fortvil ikke det er absoluttl noe man kan leve med! Siden mine er hormonelle kviser saa nytter det ikke aa legge om kosten - de kommer like mye om jeg spiser bare "gal" mat eller supersunt. Mitt triks har rett og slett vaert aa sminke de bort. Det er utrolig hva som finnes av foundation kremer og dekkstifter - jeg har blitt litt av en ekspert - LOL. Det beste er aa bestille time hos en flink sminkoer aa faa hjelp/raad/veiledning. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137093223-diane-noen-med-tips-erfaringer/#findComment-137099364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke11 Skrevet 17. august 2018 #4 Del Skrevet 17. august 2018 På 10.3.2008 den 9.41, Pariserdama skrev: Hei, Jeg har ogsaa gaatt paa Diane i vel 10 aar, fikk det i utgangspunktet kun som en p-pille. Har aldri vaert noe plaget med uran hud..trodde jeg!! Da jeg sluttet med Diane fikk jeg den verste huden ever! Har funnet ut at de veste urenhetene kommer i boelger med syklusen saa hos meg virker det hormonelt betinget! Uansett, kviser er kvisser og det er faelt! Men fortvil ikke det er absoluttl noe man kan leve med! Siden mine er hormonelle kviser saa nytter det ikke aa legge om kosten - de kommer like mye om jeg spiser bare "gal" mat eller supersunt. Mitt triks har rett og slett vaert aa sminke de bort. Det er utrolig hva som finnes av foundation kremer og dekkstifter - jeg har blitt litt av en ekspert - LOL. Det beste er aa bestille time hos en flink sminkoer aa faa hjelp/raad/veiledning. Lykke til Merket du noe håravfall når du sluttet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137093223-diane-noen-med-tips-erfaringer/#findComment-148814575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå