Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 jeg stesser litt med hva jeg skal skrive i brev til nav , jeg vil gjerne ha barnetrygden inn på konto hver mnd istd i posten ..men er veldig usikker på hva jeg skrive jeg kan vel ikke bare skrive kontonummeret, har dysleksi håper noen kan vere snill og hjelpe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg skrev: Ang barnetrygden for barn NN fødselsnummer xxxxxx xxxxx, ønsker jeg den satt inn på min konto. Kontonummer xxxx xx xxxxx. Med hilsen Anonym:) (skrev mitt fulle navn, adresse og fødselsnummer under).
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 på nav kontoret er det blanketter dere kan fylle ut så får dere den på konto:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 vent litt. barnetrygd i posten?? hva mener dere. kommer ikke barnetrygden rett på konto? har det skjedd noe nytt eller er jeg HEELT på jordet? har nemmelig begynt å stusse litt- får jeg barnetrygd eller ikke? får sånn "lønnslipp" lignendes sak en gang i mnd hvor barnebidrag fra eksen står . men får ingenting fra trygdekontoret???? tanken har faktisk ikke slått meg før nå nylig pga NÅ har vi dårlig råd. kan noen fortelle meg om det ikke går automatisk at man får barnetrygd???
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Hei. Jeg har nettopp født og gjorde ikke noe vedrørende barnetrygden. Fikk brev av nav i posten hvor de ber om skriftlig tilbakemelding vdr hvilket kontonr jeg ønsker barnetrygden inn på. Dette er noe de selv gjør uten at vi trenger å ta kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå