Gå til innhold

Hjelp!!

Annkimor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg hormonene begynner å ta litt av... For første gang på uker er jeg i skikkelig fin form, ikke sliten engang. Men da kommer tanken om at det kanskje er noe galt med babyene, siden jeg ikke har alle gravidsymptomene lenger.... jeg er bare rar eller???? 15 uker på vei i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke rar i det hele tatt men det er helt normalt. Du trenger ikke å ha noen spesielle gravidsymptomer for at babyene skal ha det fint, men jeg regner med at magen har begynt å vokse... ;) Var isteden glad for at du ikke er kvalm eller sliten. Sliten vil du bli tids nok og plagene kommer, det er ganske sikkert. Hvis du er 15 uker på vei så er det snart dax for ordinær UL så da får du se de små igjen. Hvis du ikke klarer å vente så lenge så bestill time for privat UL.

Lykke til videre og nyt dagene du er i fin form!

Skrevet

Takk for svar ;)

Joda, magen vokser bra den. så det skal jeg ikke klage på :-)

Skrevet

Så flott! Da får du bare kose deg og vente på de første sparkene der inne. Selv syns jeg det var en høydepunkt for da er det enklere å følge med på at de er der inne. Gjelder bare å ikke bli urolig hvis man ikke føler dem hver dag i starten ;)

Skrevet

Kjenner faktisk liv alt også. har kjent det et par dager, men ikke i dag. Ble derfor litt ekstra urolig. Selv om jeg vet at en ikke skal regne med det i starten. Men siste halvtmen nå har jeg kjent begge to, så nå er alt bra igjen he he he....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...