Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Eg har lakt kjøttkaker fra bånn i dag . Eg kryddra før eg tenkte meg om. Kan eg gi d t sønnen min på 11mnd???
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 slapp av, det går sikkert heelt fint hvis de ikke er kjempesterke. men det pleier jo ikke kjøttkaker å være.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 eg synst kje de va sterke men dr e litt peppar og litt salt
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 barn på 11 mnd kan da få mat med litt salt g pepper i!? hadde gitt han det jeg. )
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jada, barn tåler krydder - de "sier ifra" om de ikke liker det (om det er for sterkt, for salt, surt ..osv.. ) Iallefall etter helsesøsters utsagn da jeg spurte henne om det samme da datteren min begynte med fast føde og fikk smakebiter av ditt og datt. Tenk på hva barna i land som bruker mye krydder spiser... Dessuten er det fint at barna tidlig får smake det familien ellers spiser til vanlig tror jeg......
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 tusen takk for svar. Då bler d kjeøttkaker på littlekaren og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå