lillegull08<3 Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei... Noen her inne med kraftig astma og som er gravide?? Lurer litt på hvordan det virker, fordi jeg hørte at ved sterk astma, burde du ha tidlig oppfylling av lungespess. Og så lurer jeg på om noen vet om det er farlig og bruke Bricanyl under svangerskapet?? Har ikke fått vært hos legen enda, å har ca.1000spørsmål... hehe!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei jeg har også til tider kraftig astma. Jeg bruker 1 mg ventolin og 0,25 mg atrovent i forstøver apparat ved behov. - Daglig bruker jeg 250 mg flutide x2 x2. , 50mg serevent 1-2 x 2 og ventoline 0,2 mg ved behov. Bricanyl brukes for og stoppe eventuelle premature rier og før forsøk på utvendig snuing av foster ved seteleie.......... Ventolin kan gi noe forstørret morkake og flutide kan gi noe mindre morkake............ Snakk med legen din , men ikke stopp medisinering for du har snakket med han/henne. Lykke til :-)
lillegull08<3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svaret =) Har time hos legen på onsdag, så får vell noen svar da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå