Gå til innhold

Noen som har erfaring med teutonia mistral med vario plus hardbag?

Anbefalte innlegg

har kjøpt denne vognen, og gleder meg så til å trille1 Ble litt lei i butikken til slutt, så endel finesser jeg ikke husker helt hvordan man skulle bruke. Det jeg lurer på er om det løse trekket/madrassen som brukes til å sitte/ligge på i sportsdelen, er tenkt å brukes til bagdelen også? Er det meningen at den skal legges som madrass i bagen? Den har jo en glidelåskant som blir litt vond, og gjør at bagen virker mye mindre syntes jeg. Men om man ikke legger den der, sitter stoffet i bagbunnen fast i sidene, slik at det ikke er mulig å feste et laken der. Hva brukes eventuelt som underlag?

Får baby i juni, og er litt redd for at bagen blir for liten i nov/des når det er kaldt før vi begynner å bruke sportsdelen. Er det i det hele tatt plass till noen som helst form for pose? Hadde veldi lyst til å ha skinnpose, og eventuelt ta av bunnen og bruke denne som svalende underlag på sommeren. Noen erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg har det, og har nå begynt å bruke sportsdelen.

Det løste trekket er ment brukt i sportsdelen, ikke i bagen. Det er jo en madrass i bagen (var i min i allefall), jeg brukte denne + at jeg hadde skinnet som tilhørte posen jeg har kjøpt som underlag (Odenwalderpose).

Når babyen fødes i juni tror jeg dere uansett ville begynt å bruke sportsdelen på senhøsten en gang. Vi tok bort bagen når babyen var 4 mnd, og det ble mye romsligere og bedre for han å ligge i pose i sportsdelen. Jeg syntes det ble veldig trangt med pose i bagen, men nå har vi en veldig stor pose også.. Så vi brukte kun dyne i bagen, og det var mer enn varmt nok, som sagt brukte vi altså skinnet fra posen som underlag.

Har ikke brukt vognen på sommerstid enda, så der har jeg ingen erfaringer.

Hvis du bruker vognen som sportsvogn uten bag til høsten/vinteren så kjøp med en liggeforlenger og vindtrekk. Da blir det lunt og fint og fungerer som en bagvogn. Vi var veldig fornøyde med å gjøre det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...