Gå til innhold

Noen som vet om fødselspengene kommer tidlig denne måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei vennine som sa at de kommer tidligere pga påska.Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ringt NAV, og pengene kommer ikke tidligere sa de. Tåpelig, for alle andre får pengene før påske =P Dama på NAV visste forresten ikke at foreldrepenger ikke sto spesifisert på navs hjemmesider, men bekreftet at foreldrepenger ikke gikk under noen av stønandene listet der.

Skrevet

April??? Eller var det mars du mente?

Skrevet

opp, opp, opp... Lurer på dette jeg og, for mine foreldrepengeutbet. datoer har _aldri_ fulgt pensjon mm!

Skrevet

For mars kommer pengene den 14. Følg linken.

Skrevet

Nb. det er kommunale forskjeller på dette. Her er det feks den 25. .... :-p

Skrevet

Og her er det siste virkedag i mnd;) Så ganske forskjellig! Tror ikke de kommer før påske... Da blir jeg veeeeeldig overrasket!

Skrevet

ringte nav, pengene skulle komme før påske her hos meg.

Skrevet

"regelen" er jo at de skal være inne før siste virkedag i mnd. De blir kjørt ut manuelt (noe jeg mener er helt på trynet) kan de ikke bare finne EN dato og da blir det utbetalt. Vi får mellom 25-30/31 utbetalt foreldrepenger, og denne variasjonen gjør det vanskelig med fastetrekk ifht frafall på regninger etc fordi de ene mnd kommer 25 neste 31 så kanskje 27...

Skrevet

Dere snakker ikke barnetrygd....? Den kommer sist i mndèn ioslo hvertfall.. Foreldrepenger er vel noe ann? Eller er jeg helt på trynet nå ?

Skrevet

Får alle penger fra NAV direkte...? Jeg får lønna fra jobb jeg, samme som andre ansatte den 28 i hver mnd, og arbeidsplassen min får etterbetalt fra NAV... Men dersom dere prater om barnetrygden så tenker jeg aldri på den for den havner på egen konto til ungen.

Skrevet

nei, for de har jo fast utbetalingsdato. Foreldrepengene skal være inne innen siste virkedag i mnd - så er er det store varisasjoner på når de blir utbetalt... Tviler veeeeldig på at de kommer før påske - og jeg håper de ikke gjør det heller.... da blir det jo veldig lenge til neste utbetaling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...