Gå til innhold

Er det flere enn meg som har dårlig erfaring med Viking Gor-Tex sko til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par som trekker inn vann som bare det. Selv om det er innpringnert etter alle kunstens regler. Både før de ble tatt i bruk og hele vinter har de jevntlig blitt innpringnert, men de trekker inn vann som bare det.

Har snakker med butikken og de skal ta en vanntest på de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trudde ikkje goretx sko skulle impregnerast, eg? At det var skadelig for goretexmaterialet...

Skrevet

Vi impregnerte nok ikke vår. Har aldri hatt så gode sko til Lille....gar Ecco nå - de er ikke i nærheten av Viking sine.

Skrevet

Det stemmer forrresten av stoffet utenpå skoen sugde til seg masse vann, men de var alltid like tørre inni. Blir deres våte inni også?

Skrevet

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med våre. Hun har aldri blitt våt på beina. Har vel bare impregnert dem en gang, og det var før de ble tatt i bruk...

Skrevet

er kjempefornøyde vi... ikke impregnert de..

Skrevet

Ja de blir våte inni også. De på butikken sa at jeg måtte innpringnere de og jeg kjøpte noe spesial spray av de.

Skrevet

Må være feilvare!

Lille sto ute i 10 cm vann med sine. Jeg tok han med hjem etter ca 10 minutter helt sikker på at han var gjennomvåt. Men han var jaggu like tørr!! Vår råimponert jeg - trodde ikke det kunne være sant.

Skrevet

Vi er fornøyd :-)

Skrevet

Jeg har en som sliter tøy og sko så det holder, og det eneste paret med vintersko vi har vært fornøyd med er Viking Gore tex da vi kjøpte det i fjor, så jeg var ikke i tvil om hva jeg skulle ha i år også! De er aldri våte inni, og fungerer like godt som støvler/sherrox spør du meg. Jeg imprignerer de innimellom.

Skrevet

Veldig fornøyd. Aldri imprignert de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...