Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Har sett på finn.no, men lite å få tak i der. tips til andre bruktmarkeder jeg kan søke på? Vil i hovedsak gjerne kjøpe BumsGenius- lommebleiene.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Ja! På tettinntil.no. Men du må melde deg inn i tøybleieforumet. Bumgenius er en veldig populær bleie med lang levetid pr. barn, så om du finner noen til salgs i det hele tatt er det nok ikke så veldig mye billigere enn nye - da har nok ikke selgeren brukt de mye selv. Ellers selges det en del brukt på ebay, feks. Jeg har ikke erfaring med å handle der selv. Finn.no er flott for å få litt større mengder til en rimelig penge, men da kan man ikke velge i like stor grad. Men for å ha nok bleier til å slippe å vaske hele tiden, er det supert å kjøpe litt på finn.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 He,he..=) BumsGenius hadde jeg visst klart å skrive. Ja, har inntrykk av at de er veldig populære. Så investering i nye er sikkert det lureste. Men takk for tipset iallefall
Fuglehjertet Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Google det: søk på brukte tøybleier til salgs, det finnes masse forum hvor folk kan kjøpe og selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå