Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Føler det er litt lite melk til kvelden enkelte dager.Tulla er 2 mnd.Og jeg har prøvd amme-te,ammet ofte........er det mer jeg kan prøve..?? Mulig det var bare tilfeldig at det var lite akkurat de kveldene....
medusa10 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 jeg tror det eneste som hjelper er egentlig at du pumper deg ofte men ikke mer enn 10 min på hvert bryst!! OG DRIKK VØRTERØL,det dyrker melken i brystene dine:-) Pump deg en gang hver annen time!Det komer jo litt ann på om du kjenner spreng også da,men det vil du egentlig få naturlig fort. MASSE LYKKE TIL:-)
dimeglio Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Brystene kan virke tommere paa kvelden fordi det er mindre av "skummetmelken", men mere "flòte". Gi henne heller litt hyppigere maaltider paa kvelden, saa skal du se at hun sover godt til natten:)
Topsy med Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Amme ofte om kvelden er et tips og det er faktisk om natten at produksjonen øker mest. Havresuppe eller grøt hjelper. Sønnen min sover hele natten men da har jeg innimellom vekket han to ganger om natten og lagt han til. da har melken kommet for fult tilbake:-)
line_n & sara Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 jeg hadde god effekt av akupunktur, tok meg fire behandlinger, og det hjalp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå