Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Gutten min,som siden han var 7mnd har sovet natten gjennom har begynt å bli ett lite nattmonster!!!! Hver eneste natt i snart to uker nå har han våknet akkurat når jeg skal legge meg og skriker av full hals..... Det virker som om han våkner veldig brått og gråten er veldig "eksplosiv" ...har prøvd å gå inn til ham,roe ham ned også gå ut igjen,men det funker ikke...Når jeg tar ham opp roer han seg ned,men det nytter ikke å legge ham ned igjen..... til slutt,når klokken er blitt rundt 0300 kapitulerer jeg og tar ham inn i sengen min....da gråter han en stund før jeg får roet ham ned,og han sovner....vet at man ikke skal gjøre dette,men jeg kjenner gutten og har prøvd å la ham skrike(i over en time),så jeg vet at det ikke nytter med "skrikekuren"... noen som har noen gode råd???jeg orker snart ikke mer...jeg blir så vanvittig utålmodig men ham om dagen når jeg ikke får sove,og liker ikke det noe særlig...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 forresten skal det være sagt at han akkurat har fått to tenner,så jeg tror ikke det er det som er problemet....
Gothminister Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Tenner? Har han vært forkjølet?,ser du noen tegn til ørebetennelse? Spiser han bra?,hvis ikke,kanskje vondt i halsen. Streptokokker er ute og vandrer nå..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 har bare litt snue...virker finfin hele dagene....legger seg fint om kvelden,sover noen timer,så er det VRÆÆÆL!
Gothminister Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 hvor gammel er han nå? Har det skjedd noen frandringer hos dere? Samlivsbrudd,flyttet,akkurat fått eget rom? Hvis det,så kan ungen reagere på det..på natten.. Jeksler kan også komme,selvom han bare har fått to tenner enda,og det gjør vondt! Jeg vet ikke,men bare tenkte på dette..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 han er 11 1/2 mnd...har fått 8 tenner,men de to siste kom nå nettopp.... alt er som vanlig...ikke noe nytt..er vanvittig frustrerende,for om noen små uker begynner jeg på jobb igjen,og da orker jeg ikke ha det slik... er alene med ham i en mnd i slengen,for faren har reisejobb...
Gothminister Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 8 tenner ja..hehe,lest feil jeg da.. Er 11 mnd min også,og fått to jeksler....,bare en tanke. Skjønner att du vil sove hele natta da du begynner å jobbe igjen,det trenger du da! Nattskrekk da? Synest det er rart att han skriker en stund etter du tar han i sengen din også før han sovner. De fleste vil vel sovne fort igjen hvis det er i senga di han vil.. Kan jo også ha mareritter.. Minien her var slik som din for litt siden,og han hadde da fått ørebetennelse .,men det skal du jo merke om han har eller ikke.. Dra han litt forsiktig i øreflippen og se om han reagerer negativt på det..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 tusen takk for gode råd...skal gi en lyd om hvordan det går videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå