Resilience Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei noen som har prøvd/kjøpt gravidebuksene på Zara?
togutter-08og10 Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Er ikke så ofte inne på dette forumet (ikke så mange andre heller ser det ut som) så det kan hende du har fått svar. Jeg har kjøpt mammabukse på Zara, men vide be nederst. Bruker den masse og er superfornøyd. Den er faktisk litt stor i str S og litt vid i låra, men ellers veldig fin. Prøvde også de med smale ben, str s fikk jeg kun til knærne, og M satt som et pølseskinn, ikke fin.. Men vi har jo alle forskjellig e kropper. Jeg gikk rundt hele Oslo for å finne fine mammabukser og det var ikke lett. Zara sin med vide ben er fin..
dirgni Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg kjøpte ei svart mammabukse på salg hos Zara, og kvaliteten er dårlig. Sømmene er dårlige, stoffet er "støvsuger" og det knirker i strikken om livet. Jeg er mye mer fornøyd med Lindex-buksa jeg kjøpte, som i tillegg var rimeligere.
ianda Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 jeg kjøpte 2 dongeri bukser der i sommer. er kjempe fornøyd! til deg som sier de er litt vide på lårene, så tror jeg det bare er bra! for etterhvert legger man nok på seg der også ;o) Kan hverfall ikke annet enn å anbefale disse bukene, men så er det de eneste jeg har foreløpig, så veldig mye erfaring har jeg jo ikke da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå