Gå til innhold

Første nesespray dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Johooo:) Nå har jeg endelig kommet litt i gang med vår første prøvernde. Jeg har i dag tatt min første 'dæsj' nesespray -Synarela.

Det jeg lurte på er om hvor lang tid det vil ta før jeg vil kjenne noen bivikninger?! Det er jo sikkert helt individuelt, men jeg vil gjerne at noen kunne delt sine erfaringer med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg begynte på syranela 7 mars. Jeg har ikke fått noen bivirkninger enda :)) Håper det fortsetter sånn :))

Godt å komme igang ja, vi har en spennende tid foran oss ;))

Lykke til ;))

Skrevet

Ikke alle får bivirkninger. Det beste er å tenke at man ikke får noen i det hele tatt..

Men - siden du spør om erfaringer: jeg hadde veldig vondt i bihulene, hadde rennende nese og tungt hode de tre første dagene på sprayen. Etter dette kjente jeg ikke noenting fram til jeg fikk blødningen på spraydag 12. Da fikk jeg veldige menssmerter de to første dagene av blødningen. Etter det har jeg hatt noen dager som har vært helt pyton, med humørsvingninger, trøtthet, hetetokter og en hodepine som ikke ligner grisen. Og det er igrunnen der jeg er nå. Er på spraydag 19 nå.

Skrevet

Grattis som sprayer da :-) Jeg er bare 1 mnd bak deg, om alt går etter planen skal jeg begynne å spraye 7 april... så hold meg oppdatert på hvordan det går med deg!

Skrevet

Er to dager før deg og har ikke merket noe ennå. Jeg setter meg minst mulig inn i bivirkningene, greit å fokusere på noe annet enn bare å gå "å kjenne etter".... Er i overraskende fin form, og venter i spenning på hva som skjer videre. Er veldig spent på sprøytene, har ikke akkurat så masse er fraing på å stikke meg selv, men håper jeg blir vant til det!

Skrevet

Så spennende :) Jeg starter spray 22.mars. Planlagt uttak i uke 17

Skrevet

Spennende! Jeg begynner å spraye ca 4. april. Herregud så spent jeg er!!!! Men jeg er mest spent på sprøytesettingen. Men hva gjør man ikke for å prøve å oppnå den store lykken?! :-)

Skrevet

Takk for mange svar:)

Jeg er nå på 3. spray dag. De bivirkningene jeg har hatt til nå er hetetokter, særlig i går ettermiddag og kveld. Men ellers så har jeg vært i nesten ''ekkelt'' godt humør! Hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...