AniBer Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 og det ene ikke fester seg, får man da en blødning ved forventet mens? Jeg har satt inn 2 egg, hvor jeg regner med at det ene ihvertfall ikke fester seg. Søndagsklem
eple3 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hei, Jeg har satt inn 2 egg ved alle de 3 forsøkene mine - jeg har ikke merket noe til dette, ved 2 av forsøkene ble jeg gravid og det var 1 foster begge gangene (mistet x 1 og gravid nå). Dersom det ene egget ikke fester seg vil det nok bare komme ut igjen uten at man behøver å merke noe som helst til det da det jo er mikroskopisk lite - men dersom det fester seg og utvikler seg videre vil man nok merke det, men da har det nok vært utvikling i noen uker vil jeg tro. Når det er sagt har jeg hatt blødninger fra rugedag 10 ved siste forsøk, men det var nok helt uavhengig av eggene da det fortsatte tom. uke 8.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Om et egg ikke fester seg, kommer det ikke ut igjen. Det blir "spist" opp av kroppen, om man kan si det sånn. Jeg ble gravid etter innsetting av 2 egg, og fikk en mensblødning da bare det ene festet seg. Dette skjer noen, men ikke alle. Lykke til!:-)
AniBer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Takker for raskt svar!! Ha en fortsatt fin dag!!
74skytte Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg satte inn 2 egg, og fikk positiv test. Hadde en hcg på litt over 300, som de sa var ganske høyt. Hadde en blødning en kveld, og tok derfor en ny hcg. Den var da bare på 350, så det var visst ikke så bra. Jeg hadde da en teori om at det kan ha vært det ene egget som kom ut da jeg blødde. Sykepleieren avkreftet det ikke. Den er jo fortsatt ganske høy, så det kan være mulig at det går bra alikevel selv om jeg ikke hadde hatt noen stigning. Jeg skal ta ny blodprøve til uka. Er den bra da, velger jeg å tro at det først var to som festet seg, så "datt" den ene ut, og derfor var prøven som opprinnelig. Men jeg vet ikke.... Skal prøve å finne det ut, også komme med resultatet. :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Trenger ikke få det nei. Selv blødde jeg, men om det er fordi det ene egget skulle ut vet jeg ikke...
Søskenhåp adopterer Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Satte inn 2 når jeg fikk sønnen min og blødde ingen ting nei. Så "tvillingen" forsvant sporløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå