Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Gikk inn her for å se om jeg kunne kjøpe el tester her. men skjønner ingenting jeg! Noen som kan hjelpe meg?! Hva skal jeg søke på? eller hvor finner jeg det!!!!!!! *er håpløs*
74skytte Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Du må logge deg inn som ny kunde, så går du på el-tester og ser hva du vil ha. Jeg har brukt stav, men vet ikke hva som er best. Så tror jeg de sier hva du skal gjøre videre for å kjøpe. Du må ha et visa kort tilgjengelig. De kommer i posten i anonym pakke ikke lenge etter bestilling.
Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 er det billige tester.no det skal være???????????
Lovehearts Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 gikk med .no og! Har bestil nå. sakk fo hjelpen. tror jeg skrev billigtester eller noe, så kom inn på en amerikansk søke side!
Henne ... Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 se denne siden http://www.babyplan.no den er rask levering og billige digitale eggløsnings tester, mendu må bestille en om gangen for å slippe frakkt... bare et tipps..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå