Gå til innhold

Nytt treff på kongsvninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere gravide damer og nybakte mødre!

Har dere lyst til å møtes på kongsvinger snart igjen? Jeg fikk ikke vært med på forrige treff, og har lyst til å møte dere igjen :)

Send mail på innboksen eller svar på innlegget, hvis noen har lyst å møtes.

Therese

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Svarte deg inne på juniklubben men kan godt svare her også! Blir gjerne med på nytt treff jeg, var hyggelig sist. Jobber fortsatt en del, så for meg passer det best etter fire mandag og onsdag og etter ett de andre dagene.

Skrevet

Ja, jeg blir gjerne med på treff igjen. Jeg jobber bare 20% nå, så det passer ofte for meg.

Skrevet

Så bra:) Da e vi iallefall 3 stk. bli kanskje litt lite tid før påske no,men kanskje vi ska prøv å få t nå etter påske? Æ jobbe en del fortsatt,men vi ska nok klar å få t en dag det passe for oss alle:)

Therese

Skrevet

Jeg var med på treff for en god stund siden. Men denne gangen må jeg dessverre melde pass.. Formen er ikke helt på topp og det er sprøyter som må taes til faste tider (noe jeg ikke klarer å ta selv). Håper dere får et like koselig treff som sist..

Skrevet

God bedring, Deidei. Alt blir vel mye bedre om få uker får vi håpe:)

Skrevet

Takk for det.. Jeg håper det snart er over da.. og lillegutt kan komme.. Og jeg håper jeg møter dere på gata med vogner snart alle sammen.. hehe.. Ønsker dere alle lykke til videre...

Skrevet

Hei igjen:)

Deidei: Håper at formen din er bra og at du klare å nyt den siste tiden du har igjen,men kan godt forstå at du ser fram til at din lille prins snart kan komme:) Lykke til med siste innspurten også håpe æ vi sees etterhvert med våre underverker i barnevogn!

Til dere andre: Er det noen dager dere har lyst å møtes, har ikke selv store planer i påsken og har mye fri på jobb. Har dere noen forslag om hvilken dato vi skal møtes?

-therese-

Skrevet

Blir litt farting frem og tilbake mellom Gjøvik og Årnes for min del i påsken, men tror ikke jeg har planer for skjærtorsdag og langfredag enda. Etter påske får jeg det litt mer hektisk enn vanlig siden jeg begynner med foreldrekonferanser. Men hvis dere andre kan så har jeg mulighet torsdag etter påske, fra ett og utover. Hvordan passer det evnt for dere???

Skrevet

Jeg kan også torsdag etter påske, 27/3 blir det vel.

Skrevet

Hei hei:) Æ kan også torsdag etter påske, kanskje litt utpå ettermiddagen?

-therese-

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har ingen andre planer den dagen, så så lenge det blir etter klokka ett så kan jeg!

God påske!

Skrevet

Passer når som helst for meg den dagen. Ser ut som du bare kan sette opp treffet:)

Skrevet

Høres det bra ut med kaffe på to søstre kl.14 på torsdag?

-therese-

Skrevet

Det høres fint ut! Må bare finne ut hvor det ligger :-) Ikke så kjent på Kongsvinger..

Skrevet

Kl 14 på torsdag passer fint. Sees på to søstre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...