Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes lillegutt av og til har hatt symptomer på det, men så forsvinner de for så å komme tilbake igjen. I det siste har han begynt å vri hele kroppen når han vrir hodet til venstre. Noen ganger kan han fint vri hodet til venstre. I tillegg har han begynt å gulpe endel, noe han ikke har gjort mye av tidligere. Han er 12 uker nå, og vært veldig urolig helt siden fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på,har aldri hørt ordet før.

Skrevet

Feilfunksjon/blokkering i de øvre nakkeledd.

Skrevet

d vet jeg ikke, gutten min blir gradvis bedre, han har vært t behandling 4 ganger og skal igjenn etter påske, han blir 12 uker i morgen.

han er veldig flat på venstre siden av hodet fordi han ikke har klart og sett noe særlig til høyre.. d har begynt og løsne nå, så nå ser han masse t venstre.. og han gulper litt mindre.. men fremdeles en del skriking. Kroppen drar seg fremdeles litt sammen på høyre side

har ikke opplevd at han har blitt verre igjenn siden vi begynte m behandlingen..bortsett fra at han blir veldig grinete og skriker masse en ukes tid etter hver behandling..

håper etter hvert at han også vil komme til og sove litt mer på dagtid

Skrevet

Har ikke vært til noe behandling enda, står på venteliste. Så jeg vet ikke om det er kiss, men noen av symptomene stemmer. Har vært hos fysioterapeuten på helsestasjonen, men de fant ingenting der. Har hørt at mange ikke oppdager dette, så jeg klarer ikke å slå meg til ro med at fysio sier at alt ser greit ut.

Plages også med at han sover lite på dagtid. Selv om han er veldig trøtt. Det ender med at han blir overtrøtt og da blir det veldig vanskelig å få han til å ta kvelden. Nå sover han heldigvis om natta, noe han ikke gjorde mye av de første 6-8 ukene.

Skrevet

Hvorfor ikke bestille time hos en manuell terapeut? Gå inn på kiss-kidd.no, der finnes en link over manuell terapeuter over hele landet som har erfaring med Kiss og barn. Manuell terapeuter er gratis og ofte er det ikke så lang ventetid.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...