rampete robin Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Vi skulle igang med 2.ivf og tok ut en del progetan kapsler. Ble gravid natulig ved hjelp av akupunktur og sitter nå med masse tabletter. Apoteket vil ikke ta tilbake og fertilitetsklinikken kan ikke hjelpe. De er holdbare til høsten 2009. Jeg tenkte å legge de ut på kjøp/salg/auksjon men fant ikke noe tema som passet. Ikke noe man pleier å selge heller... Kanskje feil å annonsere på denne måten, men jeg har ikke lenger behov for de og de koster tross alt noen kroner. Forslag til hva jeg evt kan gjøre? Noen som har behov?
74skytte Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Jeg trenger egentlig mere Progestan til tirsdagen. Jeg fikk positiv test for 1 1/2 uke siden. (etter frysforsøk). Går tom på tirsdag, men ting er kanskje ikke helt som det skal, så jeg vet ikke. Hadde en blødning forrige lør, og tok ny hcg test på onsdag, som ikke viste noe stigning, så det kan være over. Skal ta ny test egentlig på torsdag, men siden jeg trenger nye medisiner på tirsdag, skal jeg ta den da tror jeg. Hvis ting er i orden, kan jeg ta ut 3 pk, også kan jeg kontakte deg når jeg trenger mere etter det hvis ingen andre viser interesse. Trenger tilsammen 5 pk har jeg regnet ut. Har pleid å få ut 3 pk av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå