Papegøyeblomst Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Lurer på om det er vanlig å bruke smør på brødskiva (+pålegg), eller ikke??? Hva gjør dere?
mamazon <3<3<3 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Bruker ikke smør, men er jo ikke noe i veien for det så lenge det er smør uten melk og salt (jf. annen tråd).
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 jeg har ikke begynnt med brødskive til gullet enda. men med de 2 første ga jeg med litt smør og leverpostei, til å begynne med. før jeg begynnte med annet pålegg.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Det er jo helt unødvendig å ha smør feks under leverpostei..... men kanskje litt hvis man skal ha ost eller kjøttpålegg på...... gutten min har fått leverpostei og kaviar, og ikke noe smør.
Psyche Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Først ga jeg skive uten noe på(helt tørt) Så tok jeg smør på. Nå får hun både smør og leverpostei på. Jeg synes selv det er godt med smør under leverposteien, så da får hun også det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå