Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter foran datan og så høres det ut som noe søåt i veggen inne på soverommet, rart tenker jeg (gubben var ikke hjemme.) så går inn for å sjekke jentungen som sover der. ho sover godt ho så går mot døra igjen og der detter spilledåsa hennes i gulvet så det smeller.

Den er festet på sengen og jeg klarer selv ikke å få den løs det må mannen min gjøre når vi skal skifte batteri.

Og vi har teppe på gulvet så for å lage et slik bråk skulle den måtte være kastet i gulvet med stor styrke.

Jeg skvatt jo skikkelig men tok den opp og satt den på kommoden og prøvde å glemme det. (jeg som la inn et inlegg for noen dager siden om aktiviteter i huset.Men det har jo ikke vært så fysiske ting før.)

Går å setter meg ved datan igjen men føler meg etter hvert så invandert der jeg sitter at jeg velger sofan og tv istede.

En halvtime senere vokner jenta mi og vil ikke sove igjen så jeg tar ho med meg til sofan.

Plutselig snur ho på hode kikker mot datan og begynner å prate ivei. slik ho gjør til pappan eller meg når vi sitter der.

Men så er det som noe skremmer ho og ho holder fast til meg, snur hode i motsatt retning og nekter å se ditover igjen. Slik at ho satt intil meg på sofan og leker men nektet og se på meg fordi jeg satt i denne retningen. ho satt blid og fornøyd å lekte men hvis jeg snudde ho mot meg mens jeg pratet med ho så stivnet ho til og døtta hodet inn i brystet på meg slik at ho ikke så noe.

(aldri før har ho oppført seg sånn.)

PÅ et punkt slo plutselig tven seg av også, jeg trodde ho hadde fått tak i fjernkontrollen men så ser jeg at den ligger utenfor hennes rekkevidde og slik at jeg ikke kan ha kommet borti knapper heller. Jeg slo bare tven på igjen da.....

Ho er kjempetrøtt men ikke snakk om at ho skulle legge seg ned å sove. (hadde ho på armen på sofan.)

Men så kommer pappan og det øyeblikket han setter nøkkelen i døra så lukker ho øya og sover.

Det har skjedd før at ho sover veldig urolig men det øyeblikket han kommer hjem så blir ho roligere, jeg opplever også at "urolighetene" i leiligheta blir mye mye mindre når han er her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF det høres ut som det er mye aktivitet hos dere.

har du hørt med noen på spå/horoskop forumet om de kan hjelpe deg??

det er ikke noe artig når det går utover barna.

Skrevet

Jeg har oversett det lenge fordi det ikke stort har påvirket henne, men fortsetter det å påvirke henne slik må vi gjære noe. Hadde håpet at det skulle være nogenlunde greit en stund til for vi skal jo flytte etter sommern alikevel. Men nå skal pappan snart ut i pappapermisjon da så håper at ting blir mer rolig rundt her da.

Må si at ting skjer ikke hver dag da, fredagskvelden for eksempel var deilig rolig og fredelig.

Skrevet

får håpe det bedrer seg da :)

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg ha fått fjernet de ganske fort. På beskrivelsen din så høres d ut som om d er deg og barnet de følger. Ofte når d ikke er selvehuset som er plassen d spøker på men personene som bor i huset som blir "forfulgt" kan disse plutselig bli veldig uhyggelig mot deg og dere. Ikke for å skremme deg men d høres ut som d er deg de/ d er "ute etter" siden aktiviteten blir mindre som mannen din kommer. Og leste din forige innelgg også, og her ser d ut for at d blir mer aktivitet. De/ d vil nok skremme deg eller få deg bort og går "hardere" til verks når du ikke reagerer slik de/ d vil med d første.

Nei huff, få d bort før d skjer ennda værre ting.

Lykke til

Skrevet

Er tydelig at det er noe(n) der sammen med dere ja.. Google "åndeutdriver" og få hjelp til å bli kvitt det. Jenta di kan bli nervøs og redd i sitt eget hjem og det vil man vel ikke? Har selv opplevd å ha en ånd i et av mine tidligere hjem. Det er ikke noe hyggelig..

Skrevet

Uff dette var litt grøss ja. Om mulig, kan dere vise meg linken til det andre innnlegget du skrev?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...