Gå til innhold

Noen som bor i Halden her????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er født,oppvokst og bor i Halden.Isebakke ligger et lite stykke fra selve sentrum.Er ikke akkurat sted jeg ville valgt.Men kan jo hende du vil trives der.Barna som bor på Isebakke går på berg barneskole og når tiden er inne får ungdomskole er det Rødsberg dem går på.Den ligger i byen i Halden.Nærmeste bhg aner jeg ikke hvor er.Er ingen komunale i nærheten.Men kan jo hende det er familie bhg i nærheten.Selv bor jeg på Karrestad.Her er det KJEMPE FINT.Kort vei til alt og gang avstand til byen.Jeg liker karrestad,låby,stenerød,knardal og gimle området i Halden.

kan egentlig bare være enig i mamman til sofie her...

bortsett fra at jeg ikke kunne tenke meg å bo på låby/karrestad..(er oppvoskt der)

kunne kanskje vurdert stenrød.. men da tror jeg det skulle vært inne på feltet...

knardal er fint det også.. og gimle...

vi har funnet det mest perfekte stedet å bo, seff :o)

vi bor "landlig" selvom det egentlig er midt i byen...

vi bor i et knallbra nabolag, fint for unga å vokse opp her..

og vi nyter laaange sommerkvelder på verandaen!

Annonse

Ja verden er jo ikke stor,og Halden er enda mindre.Så har nok sett hverandre;)Utsikt over festningen ja.Da kan jeg nesten tenke meg hvor du bor ca;)Og du,man er jo ikke gamel selvom man er 30.hehe.Ha en fin søndag.Vi skal dra å handle nå.Er ekko i kjøleskap og fryser;)kjekt med Nordby i nærheten.

Hvis dere er glad i sjøen ville jeg heller satsa på Sponvika.Mye kosligere.Men det er jo enda lenger fra sentrum igjen da.hehe.Ellers er jo Engevika,Eskeviken fint.Men er oki på isebakke.Kunne bare aldri tenkt meg å bo der selv.Men det er meg da;)

Er innflytter jeg da... Er masse fine steder å bo her i byen, noen har mindre "status" enn andre... Jeg bor ganske så sentralt, 3 km utenfor sentrum, Tistedal. Tistedal er ikke akkurat ett pop sted å bo har jeg skjønt, akkurat den plassen jeg bor er vist ett "høl"., men jeg trives kjempegodt her, følelsen er landlig, samtidig som jeg faktisk kan gå inn til byen.

Isebakke er vel ett ok sted å bo, kanskje ikke så veldig sentralt, men det er da ikke helt i gokk heller. Det jeg tenker mest på når det gjelder Isebakke er at det faktisk er ett industrifelt...

Er selv oppvokst i halden. Isebakke ligger på vei inn til byn, og jeg forbinder det med industri. Men det er ett boligfelt der, sikkert fint for mange, kort vei til sjøen. Men jeg ville ikke bodd der. Ville heller sett meg etter ett sted rundt Låby, karrestad, stenerød, brekkerød.. Da bor du utenfor sentrum, men alikevel kort vei ned. Er også barneskoler, ungdomsskole og en del barnehager i nærheten.

Halden er en koselig by. Spesielt på sommeren :)

Mine erfaringer med Isebakke er at de som bor der stortrives, og de som ikke bor der synes det ligger litt langt uti gokk;)

Er man sjømennesker er absolutt Sponvika et alternativ, MEN det er vel sikkert 3 dobbelt av prisen der da.. Jeg er oppvokst på Stenrød, men kunne aldri tenkt å bo der nå, ihvertfall ikke på de nye feltene der husa ligger klin oppi hverandre.. Vi bor litt på utsiden av byen, men det tar maks 3 minutter å kjøre dit da. Har bygd på et gammelt hus, og vi stortrives! Det er mange fine steder i Halden, og det er nok lettere å finne seg til rette om man ikke kommer fra byen selv:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...