Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 vi bor i oslo, og leter etter en god,lett vogn til babyen vår på 7 månder. takk for alle svar=)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Enig med lillebille! OTH er en fin byvogn -ikke for stor og lett å trille på samme tid som den ikke kun er by-vogn men fungerer meget bra på lange turer.
mumsi tobarnsmor Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Eg bur i Oslo og for meg var det viktig med ei smal og lett vogn. Har hatt EasyWalker Classic i 1 år og er veldig fornøgd. Det er den smalaste vogna eg fant av alle eg sjekka (kjem gjennom alle trikkedører) og den veg kun 6,8 kg (halvparten av dei fleste vogner). Sidan den er så lett og har store gode hjul er det lett å trille opp og ned av høge fortauskanter. Den er også god i skogen. Fordi den er så liten og lett har den jo ikkje nåke særlig ekstra funksjoner, men ein kan vel ikkje få alt...
mumsi tobarnsmor Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 PS, kjøpte den når dattera mi var 7 mnd og har kun brukt den sidan det.
førstegangs*mamma Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 bruker teutonia fun. den er bitteliten. 2 svingbare hjul. har fortsatt GOD plass i sittedelen. brukte voksiposen oppi når det snødde her i bergen. har tatt skrekken mot trehjulinger etter å ha hatt quinny, så tør ikke kjøpe det i det hele tatt.
moden mamma Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 En god vogn kan ikke være en hvor barnet sitter i støtfanger høyde og midt i eksosen mener jeg.. I tillegg må det være greit å komme inn/være på buss/t-bane og trikk. Mange av de populære vognene (TFK/OTH) er veldig lange og er ikke så greie på kollektiv. I tillegg må vognen være lett og smal som en annen over skriver og gjerne med svingbare hjul. Jeg har en Stokkevogn jeg har brukt i 2,5 år og er storfornøyd med den. Har måtte "bite i det sure eplet" og kjøpe TFK til jentene jeg venter nå. Lykke t i valget!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 vi har en phil and teds. kjempe fornøyd=) god på alt, bygåing, turgåing og sentergåing. og den er ikke så lang som de andre trehjulingene(tfk, oth)
Mammen til Nurket Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 OTH! Uten tvil! Bor sentralt i Oslo og har hatt flere vogner, men Oth har alt en by-butikk-kafe-barnehagevogn trenger! Og ok plass i handlenetter under!!! Har ALDRI hatt ptoblemer på trikk,buss eller t-bane ang lengde på vognen?? Kan ikke forstå at noen kan ha hatt det.... Og sist men ikke minst:vognen i seg selv er lett! Med et barn på ca 15kg og litt shooping er det en fordel. Lykke til med valget! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå