Trolleliten Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk mensen tilbake 30. januar. Da var jenta mi 7 1/2 mnd. Den varte som den pleier, men så har jeg ikke fått den igjen. Alle graviditetstestene jeg har tatt sier at jeg ikke er gravid (hadde jeg vært det ville jeg vært 6uker på vei nå) Men, jeg har mensmurringer, nedtrykksfølelse, hissig temperement, kvalme...ja, en del symptomer på mensen/ graviditet... (som har vart i 2 uker) Noen som har opplevd det samme? Bruker ikke noe form for prevensjon, så synes det er rart at mensen uteblir....
pilutt1 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Ikke opplevd lignende,men gå til legen din og få det sjekka der. De finner sikkert ut av det. Lykke til ihvertfall!
Trolleliten Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Ja, fler som sier nå at det er normalt at den ikke er helt stabil...så får bare vente litt til og se =)
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kan ikke si hvordan det er med deg, men hos meg har den andre mensen etter fødsel ikke kommet når den skulle! Gikk vel 2 mnd mellom mine eter denne fødselen. Og hormonell, mensmurringer, kvalme.....gikk et par graviditetstester her også ja ;0) Hvis du ikke bruker prevensjon, så er det jo klart at du kan være gravid. Men jeg tror jeg ville stolt på testene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå